Toon posts:

Spendor speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 668 views

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand bekend met het merk Spendor......... ???????

Ik kende het merk helemaal niet.

Afgelopen zaterdag heb ik de Spendor A5 en A6 gehoord, ik was behoorlijk verrast.

Ik vond zelfs dat de A5, het "kleinere" model zelfs nog beter klonken dat de A6's

Ze waren aangesloten op de Cambridge 840 reeks 8) .

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:34

JT

VETAK y0

Ja en nu? Koop ze? :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 23:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Your point being?

Of je ze moet kopen? Moet je zelf weten...

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Die kans is zeer aanwezig, ik wil alleen weten of dit merk bij meerde mensen bekend is ????

Hoe zit het met dit merk qua aanzien, kwaliteit en duurzaamheid.

Verwijderd

Bekend merk uit de UK. Kwaliteit etc zit wel snor.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 23:47 ]

• daan08
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-07-2023

daan08

PEBKAC

Bij mijn weten wel een beetje aan de prijzige kant maar maken mooie speakers.

*O*

• Erry
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48

Erry

Soms camera, soms stereo

Blijft heerlijk, dat warme bad waar je hier in terecht komt als je een vraagje stelt. :?
Maar dit terzijde.

Spendor zal altijd een legendarisch merk blijven, denk maar aan de onvergetelijke LS3/5A
Bij welke liefhebber gaan bij deze legendarische type aanduiding de nekharen niet overeind staan?

Het zijn de fameuze BBC monitoren: need I see more?

Als ze je goed in de oren klinken, zeker een aanrader

• daan08
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-07-2023

daan08

PEBKAC

Er is maar één post die je als 'onvriendelijk' zou kunnen ervaren? Wat is het probleem?
Dit soort topics leiden echter meestal nergens toe. Spendor is een goed merk, daar is het ook mee gezegd.

Als dit het nieuwe Spendor-fan-topic zou moeten zijn dan was het anders geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet een of ander "hakkieTakkie" merk, weer wat bijgeleerd want het merk is me nooit eerder opgevallen.

Ik heb ze gehoord tijdens een beurs icm de Cambridge Azur 840 en ik kreeg daar best een warm gevoel van terwijl de accoustiek daar niet echt best kan zijn,.... :/

Natuurlijk is wat je oren prettig vinden belangrijker dan het merk maar een beetje naam, degelijkheid en duurzaamheid mag ook niet vergeten worden volgens mij

Ik ga binnenkort een uitgebreidere luister sessie houden Cambrdige - Spendor 8)

Verwijderd

Topicstarter
bulldoze schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:08:
Er is maar één post die je als 'onvriendelijk' zou kunnen ervaren? Wat is het probleem?
Dit soort topics leiden echter meestal nergens toe. Spendor is een goed merk, daar is het ook mee gezegd.

Als dit het nieuwe Spendor-fan-topic zou moeten zijn dan was het anders geweest.
Hoezo niet ????? omdat hier alwetende mensen zitten en "domme" mensen niets toevoegen, flauw.

Ik ben op andere forums werkend.....oa het Citroen Forum, je kunt me alles over klasiekers en techniek vragen, daar weten jullie vast weer niets van ;)

Als ik daar alle vragen van mensen ga afkraken is dat erg zonde en lijdt zo'n forum nergens toe, en neem maar aan dat daar soms hele "domme" vragen tussen zitten voor degene die het wel weten hoe het zit.

Ik heb toch netjes antwoord gekregen over mijn simpele vraag, het is een bekend merk met best wat historie en geen YOKO merk.

Dus dit topic heeft voor mij wel ergens toegeleid,......... 8)

• JT

JT

VETAK y0

Als het een onbekend merk was zonder historie, was het geluid dan slechter? Dus wat heeft het topic dan uitgemaakt?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:03:
Als het een onbekend merk was zonder historie, was het geluid dan slechter? Dus wat heeft het topic dan uitgemaakt?
Zoals ik al vertelde;

Natuurlijk is wat je oren prettig vinden belangrijker dan het merk maar een beetje naam, degelijkheid en duurzaamheid mag ook niet vergeten worden volgens mij.

Volgens mij is dit terecht, ik ben ook gevoelig voor een bepaalde traditie die een merk heeft opgebouwd en daarmee heb ik toch een normaal topic geopend met een redelijke vraag, duidelijk dat jij dat niet begrijpt en dat maakt ook niet uit.

Maargoed als je met een vraag komt omdat je ventieldopje scheef zit wordt je in een forum waar ik dagelijks antwoorden geef niet beoordeeld op een bepaalde "onzinnigheid" maar wordt er normaal antwoord gegeven.

Hier heb ik dat van een aantal mensen ook gekregen, een paar andere zorgen voor een GRIJZE ruis in dit topic waardoor het mischien daardoor wel ONZINNIG wordt.

Ik weet genoeg ik stop hiermee..........

• JT

JT

VETAK y0

Als het je om een grote naam gaat en historie, dan zou ik B&W kopen. Dat is pas bekend :)

Ecodan warmtepomp

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

anyaways... iedereen bedankt voor zijn bijdrage...

Keep moving.. nothing to see here...

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.