• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
M'n broertje kwam zojuist op m'n kamer wandelen, zegt hij: 'Was er maar een site waar boze mama's de spullen van hun kinderen voor weinig geld kunnen verkopen, kunnen wij daar mooi van profiteren.'

Nouja, beetje apart maar ik dacht: Zou dat niet een enorm succes kunnen worden!? Ik denk dus dat ik binnenkort een bepaalde domeinnaam opkoop en ermee ga adverteren op Google. Wie ziet hier wel brood in? Ik weet dat het een apart idee is, maar goed op internet is een miljarden publiek dus misschien zitten er mensen bij.

Denk aan de crisis.

p.s. Waar moet ik deze topic kwijt?

[ Voor 3% gewijzigd door unglaublich op 31-03-2009 22:39 ]

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-12 11:20
Eh.. marktplaats.nl?
Sowieso beetje een vaag plan wat zich m.i. niet echt leent voor een succes.

[ Voor 65% gewijzigd door !null op 31-03-2009 22:41 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Ja ik weet het, gelijk heb je. Moest even checken hoe men erover dacht. ;)

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
volgens mij dreigen ouders daar alleen maar mee. Ik althans wel.

kansloos imo

Non taken

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Tja, volgens mij heb je een redelijk kans dat bij een echtscheiding etc ( waar me dit voornamelijk lijkt voor te komen, de rest lijkt me alleen dreigen ) de spullen weer teruggevorderd kunnen worden door de andere partner ( vermoed ik ).
Waardoor je redelijk vaak afgifte van gegevens etc zal moeten doen ( onterecht verkocht etc )

Voor het echte gerechtvaardigde 2e hands spullen verkopen zijn er genoeg sites en volgens mij richt je je nu op een niche die het waarschijnlijk ook heel vaak uiteindelijk toch niet wil verkopen ( spijt etc ) waardoor je eigen succes ondermijnt wordt door je niche.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik vind het een geinig idee. Je bent echt gaan denken over een oplossing voor een probleem om daar vervolgens een slaatje uit te slaan. Slaap d'r nog een nachtje over en misschien vind je wel toevoegingen aan je huidige idee. Wat denk je bijvoorbeeld van kinderspeelgoed in het algemeen. Heel veel mensen hebben kinderspeelgoed dat alleen in de weg ligt. Mijn ouders hebben bijvoorbeeld nog een hele kist vol met lego, blokken en playmobil. Misschien een leendienst waarvan jij in de gaten houdt hoe breekbaar het is en hoeveel borg er dus betaald moet worden.

Niet blijven zoeken naar ideeën!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
Je gaat tweedehands spul aanbieden, volgens mij zijn daar zat sites voor: http://marktplaats.startpagina.nl/

De reden waarom het afgedankt spul is boeit de koper toch niet? Of moeders de vrouw het nou kwijt wil, er geen plaats meer voor is op zolder of manlief een andere hobby is begonnen, who cares?

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

tomlankhorst schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:39:
M'n broertje kwam zojuist op m'n kamer wandelen, zegt hij: 'Was er maar een site waar boze mama's de spullen van hun kinderen voor weinig geld kunnen verkopen, kunnen wij daar mooi van profiteren.'
Hoe denkt je broertje van zo'n site te kunnen profiteren? Ik vraag het me af...

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit topic past niet in het forum Wetenschap en Levensbeschouwing. Het zou misschien in Stuffis Generalis of de Huiskamer passen, maar daartoe heb je nog geen toegang. Daarom sluit ik dit topic.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.