Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oblivion, kom nauwelijks vooruit

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 10:56

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo beste iedereen.
Ik weet niet waarom, ik zit ergens helemaal aan het begin van Oblivion, een keer heb ik het spel geladen, ik had het eerst opgeslagen om later verder te gaan, en ineens kan ik nauwelijks met redelijke snelheid bewegen.
Alle soldaten en de koning bewegen wel op normale snelheid, maar ik sta bijna stil, zelfs als ik de sprint gebruik ga ik met een centimeter per seconde.
Ik kan alleen snel gaan door zo'n grote boksbeweging te gebruiken waarbij je naarvoren rent.
Dat gebruikt vreselijk veel van mijn conditie en is dus geen spelen aan.
Ik heb wat gevonden over overbelast zijn, maar ik kan me dat niet voorstellen, eerst werkte alles perfect, en na een keer opnieuw opstarten wordt ineens mijn character heel sloom.
Ik snap echt niet wat er mis is.

Ik kan verder niks vinden.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Probleem is dus alleen met lopen, ik kan prima vechten, het is alleen zo irritant als ik nauwelijks een vijand kan zoeken omdat ik zo sloom ben. En ik kan ook niet springen.

[ Voor 9% gewijzigd door Amanoo op 31-03-2009 21:09 ]

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:03
Gooi eens je hele inventory leeg en kijk wat het doet :) Stop alles in een container (een kistje in je eigen huis, zoiets) save het spel, sluit het spel af en start het op en load de game weer. Misschien doet dat iets. En anders: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:31

MsG

Forumzwerver

Je hebt hem niet per ongeluk op lopen staan? Druk eens op tab, volgens mij toggelde je daarme de rennen of lopen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 22:24
Het klinkt inderdaad als overbelast zijn.
Gooi eens wat uit je inventory ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
MsG schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:14:
Je hebt hem niet per ongeluk op lopen staan? Druk eens op tab, volgens mij toggelde je daarme de rennen of lopen.
Was CapsLock, en dit werkt niet, is ook niet meer gewoon lopen dit, is echt niks.

Ik weet verder niet hoe ik iets wegdoe.
Ik heb in ieder geval nog geen huis, ik heb op dit moment net mijn eerste goblin gedood.

Voordat ik opsloeg en afsloot was alles nog perfect, nu doet ie ineens raar.

EDIT: het is me gelukt alles weg te doen, ik sta nu met mijn vuisten in mijn onderbroek, letterlijk, en nog steeds is het sloom.
Ik ben er klaar mee voor vandaag :( Ik zie wel of iemand morgen een mogelijke oplossing heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Amanoo op 31-03-2009 21:29 ]

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:25
Staat sneak misschien aan? Zie je onderin een oogje?

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
wellicht is het niks in het spel, maar iets met je keyboard oid? Heb je op speciale knoppen gedrukt?
misschien hele stomme vraag: doet de toets heb wel normaal?

Do what you love, do it often

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
De driver van mijn tobo zuigt wel een beetje, maar zolang ik de normale keyset er los in heb (het is een zboard) doet hij het perfect.
Ik heb er zelf verder geen last van als dat ding loszit, dus die 15 euro voor dat bord was het wel waard. Kan ik tenminste meer dan één knop tegelijk gebruiken.

Anyway, toetsen zijn normaal.

Sneak is ook niet het probleem.
Ik kan het gewoon uit en aanzetten, dat poppetje wordt alleen tijdens sneak nog slomer.

Ik gok dat het een bug in Oblivion is, maar ik los die liever op dan dat ik alles overnieuw moet doen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:31

MsG

Forumzwerver

Host je save eens. Misschien is het echt een bug.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Heb je een joystick of iets degelijks? Haal die eens uit je computer en probeer het dan nog eens.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Mijn save hosten?
Ik gok dat je gaat proberen om hem in je eigen folder te stoppen?
Anyway, hier heb je hem:
http://www.hostfile.nl/files/cv2hutordy/692/Oblivion.zip
Hij moet in Mijn Documenten/My Games/Oblivion, maar dat zal je vast wel weten.

Ik heb voor het gemak die hele oblivion map gezipt, dus pas op dat je niet per ongeluk je eigen savegames kwijtraakt!!!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

APG -> Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 04-04-2009 16:59 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1