Toon posts:

[MacBook Pro] Thee gemorst op de MacBook Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb vanmiddag een klein beetje thee gemorst op mijn MacBook Pro. Ik had het idee dat het niet bij de toetsen naar binnen is gegaan. Had hem snel op de kop gehouden en met een doekje afgedroogd.

Ik heb hem daarna voor de zekerheid 5 uurtjes uit laten staan.

Nu heb ik hem weer aangezet, en alles werkt behalve een aantal toetsen.

Is er een kans dat deze zich nog vanzelf weer herstellen? Is er kans op garantie? Zo niet, weet iemand de kosten?

Bedankt!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 13:05
Welk model MBP heb je?

Als het om het oude model gaat, haal de toetsen eraf en controleer of er iets aan te doen is...
Wanneer het het nieuwe model is durf ik niks erover te zeggen.

Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog het oude model. Ben al een beetje aan het prutsen geweest met de toetsen, maar krijg ze er niet af! (heb filmpje op Youtube gekeken hoe het zou moeten)

Wil er ook niet te geforceerd mee om gaan, maar bedankt voor de tip.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb een Early 2008 model. Dit vond ik hier over :

'' Careful!!!! With the redesign of the MBP, they switched the keyboard to one unibody keyboard, and individual keys are no longer removable., You don't say which MBP you have, but the last version of the MBP with the silver keys (early 2008) no longer has individually removable keys...you need to take your entire MBP in for repair. At an apple store, they will order the keyboard and when it comes in, you bring in your MBP, leave it for the day or two it takes them to replace it, and then get it back at the Apple Store.''

Blijkbaar kan ik mijn toetsen niet los halen. Ik wacht het nog even een dag af of het probleem zich vanzelf oplost. En anders wordt het een afspraak maken voor reparatie. Hopelijk dekt AppleCare het.

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
Thee morsen op je MacBook Pro valt niet onder AppleCare. AppleCare dekt als alleen maar problemen die buiten jouw schuld om zijn ontstaan en hoe je het went of keert...jij hebt toch echt zelf die thee over je MacBook Pro heen gemorst.
Pagina: 1