Toon posts:

Browser Based MMO

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Heeft iemand misschien een tutorial liggen, of weet waar ik er een kan downen?
Het idee is om een Browser-Based MMO te maken. Zeg maar iets dergelijks als al die mafiaspelletjes.
Hoop dat jullie iets weten.
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics. Niet in dit topic reageren dus ;)

[ Voor 76% gewijzigd door BtM909 op 31-03-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beetje serieuze reacties graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Als je zelf eerst eens begint om aan te geven wat je huidige kennis niveau is? HTML, CSS, PHP, Java etc.... Wellicht dat je dan een serieuze reactie mag ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk weet je wat het is.
De meeste mensen die dit soort spellen exploiteren en of maken hebben het zelf niet zo op het ontwerpen en of maken.

Of, ze komen met leuke dingen zoals "playstation 3 bij de nummer 1" en die playstation 3 word dan zogenaamd verloot aan iemand maar later blijkt dit een vriend van de eigenaar te zijn.

De grootste oplichtingen vinden plaats bij deze spellen, ik heb er zelf in het verleden veel mee gedaan en ben ook bekend in het "criminals" wereld (dan heb ik het over het spel, geen criminele activiteiten).

Als je hier anders in bent dan bij deze excuses.

Enfin, je kunt je het beste eerst inlezen in PHP en MySQL aangezien deze technieken het meest worden gebruikt voor dit soort spellen.

Daarna kun je één van de bronnen bestuderen van een huidig spel (criminalspoint.nl staan er genoeg beschikbaar) en omdat de meeste van deze spellen zo erg gescript zijn dat me ogen er spontaan van gaan bloeden raad ik je aan om met iets simpel te beginnen (maak een kleine CMS) en deze dan langzaam om te bouwen naar een site.

Houd vooral het volgende in ogen:
Veiligheid (Session Hijacking / XSS)
Gebruik van comments (bespaar jezelf veel zoek werk)
Gebruik van een MySQL framework (of dergelijke).

There you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Stap 1 is natuurlijk bepalen wat je precies wilt hebben. (Functionaliteit)
Stap 2 is kijken wat je er voor nodig hebt. (Waarschijnlijk kennis van php, mysql, html en javascript)

Tip: Begin eens met een loginscherm te maken. Kijk wat daar allemaal bij komt kijken, en breid het dan gewoon verder uit.

(Oja, vergeet de veiligheden niet in te bouwen zoals hierboven ook al is vermeldt.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, hier kan ik wel mee verder.
Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beetje serieuze topics graag ;)

Neem even een kijkje in onze Quickstart want dit is hier op GoT niet de bedoeling. Verder wil ik je nog even wijzen op Waar vind ik...? en Waar hoort mijn topic? want ook die zijn belangrijk om even door te nemen voor je.

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 31-03-2009 20:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En in 't algemeen nog even 't volgende: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Of reageer, voor zover mogelijk, ontopic, of reageer niet en plaats een TR :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.