Toon posts:

Eindelijk !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is zo ver, de release datum van MCO is bekend.....voor australie wel te verstaan, maar verwacht wordt dat de rest van de wereld ook ongeveer rond die datum aan de beurt is.
Motor City Online release datum!
Gepost door Frank Herrman - Dinsdag 27 Februari 2001 - 12:07 - bron: PC Powerplay
De Australische site PC Powerplay wist te melden dat de nieuwste online-only race game van Electronic Arts in Australie op de 27ste van juli uitgebracht zal worden! Dit is eerder dan oorspronkelijk verteld werd, maar de game is dan ondertussen al aardig wat maanden in ontwikkeling.

Wat de release datum voor Europa dan is staat er niet bij, maar dit zal niet ver hiervan af liggen hoogstwaarschijnlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/978600336.jpg

edit:
screenshot bij gevoegd

:9~

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

volgens mij ist weer de zoveelste NFS release die weer net een stukkie mooier/realistischer is dan zijn voorgangers: zie ook de Fifa serie

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 27 februari 2001 12:55 schreef kazuka het volgende:
volgens mij ist weer de zoveelste NFS release die weer net een stukkie mooier/realistischer is dan zijn voorgangers: zie ook de Fifa serie
nee dit is online only

en het is met oldtimer auto's, veel chrome en vinnen :9~

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
nee, het is geen opvolger van nfs, al was dat in eerste instantie wel de bedoeling. Tot ongeveer een jaar geleden
werd ook nog de naam nfs in de titel meegegeven,
maar omdat het een online spel is en de gameplay totaal anders is hebben ze bij EA besloten om het geen vervolg van
nfs te noemen.

Motor City Online is ook beter te vergelijken met de super klasieker Streetrod,
Maar dan als online versie.

Ik kan dan ook niet meer wachten tot het zo ver is dat ik online m'n auto-tjes kan gaan tweaken.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Net zoals alle andere NFS varianten. Hebben Hebben Hebben :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Dit ondanks dat het dan geen NFS heet. :P

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
.

edit:

ARGH... ik kan niet lezen :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Dan ga ik me afvragen wat voor verbinding je nodig hebt om dit spel te spelen :?

edit:

Tja

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik denk niet zo'n erg snelle verbinding hoor.. 't enige wattie moet 'doorgeven' is waar 't autootje staat in principe en zoveel auto's rijden er niet tegelijk op 1 racebaan.

"I sit in my room and imagine the future."

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum, maar dat autotje staat niet stil :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ja duh :)
Vergelijk 't met Quake. Daar zitten 30 poppekes in 1 enorm groot level projectielen op elkander af te vuren.

Bedenk nu wat nou meer bandbreedte vergt?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 16:37 schreef Theeboon het volgende:
Ja duh :)
Vergelijk 't met Quake. Daar zitten 30 poppekes in 1 enorm groot level projectielen op elkander af te vuren.

Bedenk nu wat nou meer bandbreedte vergt?
Een auto dat rond rijd..... :9

"Quote the Raven, Nevermore!!!"
Pagina: 1