Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Situatie per 1 april (morgen dus) gaat de mijn overstapservice in werking.

Helemaal goed, alleen is vandaag mijn telefoonrekening geïncasseerd op mijn oude rekening. Daardoor staat daar nu een negatief bedrag op normaal gesproken geen ramp even dichtstorten en gaan. Probleem is alleen dat het storten van mijn nieuwe bank naar mijn oude rekening dus niet direct gaat. (proefondervindelijk vastgesteld) Dat duurt ongeveer een dag.

Maar vanaf morgen worden alle bedragen die gestort worden op mijn nieuwe rekening gestort... dus dan krijg ik mijn eigen geld weer terug 8)7

Ik heb met de ING (oude bank) gebeld en die zeggen dat ik de overstapservice maar stop moet zetten... snap ik zou ik ook adviseren aan een klant die weg ging |:(

Hoe stort ik nu het beste het geld op de oude rekening?

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38

Dido

heforshe

Raar idee, maar gewoon je telefoonrekening storneren en je telcom vertellen dat ze met alle plezier opnieuw mogen incasseren vanf je nieuwe rekening?

Wat betekent mijn avatar?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Met een stortautomaat bij je bank? Dus bij de bank langs gaan, contant geld meenemen en dat op je rekening storten. Bij de Rabobank werkt dat in ieder geval real-time, bij jou vast ook. Je hebt het over een telefoonrekening, dus het zal niet om een schrikbarend bedrag gaan. Toch?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• 911GT2
Dido schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:02:
Raar idee, maar gewoon je telefoonrekening storneren en je telcom vertellen dat ze met alle plezier opnieuw mogen incasseren vanf je nieuwe rekening?
Hmm eens even bellen met mijn Teclo... betalingsachterstanden en telco's en BKR... brrr liever niet
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:03:
Met een stortautomaat bij je bank? Dus bij de bank langs gaan, contant geld meenemen en dat op je rekening storten. Bij de Rabobank werkt dat in ieder geval real-time, bij jou vast ook. Je hebt het over een telefoonrekening, dus het zal niet om een schrikbarend bedrag gaan. Toch?
Postbank/ ing duurt dat 1 dag... had ik zelf ook al aan gedacht ;)

[ Voor 27% gewijzigd door 911GT2 op 31-03-2009 16:06 ]

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38

Dido

heforshe

911GT2 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:05:
Hmm eens even bellen met mijn Teclo... betalingsachterstanden en telco's en BKR... brrr liever niet
1 keer een gestorneerde rekening levert je echt niet meteen een blacklisting op, hoor ;) En anders bel je inderdaad eerst even, zodat ze ervan af weten. Of je maakt het geld meteen ook zelf over vanaf je nieuwe rekening.

Wat betekent mijn avatar?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Wat is nu precies het probleem? Klaagt de telco? In dat geval: vanaf je nieuwe rekening storten. Klaagt je oude bank? In dat geval vraag je je oude bank om een rekeningnummer waar je't op moet storten. Zodra jij het geld daarop gestort hebt, is het jouw probleem ook niet meer.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:51

DDX

storneren en zelf vanaf je nieuwe rekening overmaken ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit probleem heb ik ook zo ongeveer - de Postbank schrijft zijn driemaandelijkes 'abonnementsgeld' (?) ]af van mijn girorekening maar ik ben overgestapt naar een andere bank. Ik ga dus elke 3 maanden een paar euro extra in de min en kan het niet meer aanvullen.

De vriendelijke meneer bij de helpdesk van de Postbank kon me niet helpen, dus ik ga nu gewoon wachten tot mijn overstapservice uitgewerkt is en dan stort ik die 15 euro wel handmatig. Niet echt handig, maar ook wel erg slordig van de Postbank imho :)

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Ik vind de overstapservice sowieso 'n ramp... tenzij je tegelijkertijd verhuisd én wisselt van bank, kun je beter gewoon je rekening opzeggen: is misschien iets meer werk, maar je hebt tenminste geen geëikel met je oude bank...

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• 911GT2
DDX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:11:
storneren en zelf vanaf je nieuwe rekening overmaken ?
Dat heb ik nu gedaan...
Dido schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:02:
[...]

1 keer een gestorneerde rekening levert je echt niet meteen een blacklisting op, hoor ;) En anders bel je inderdaad eerst even, zodat ze ervan af weten. Of je maakt het geld meteen ook zelf over vanaf je nieuwe rekening.
Heb eens ooit een foutieve rekening gehad van Vodafone... die weigerde ik te betalen. Achteraf had ik gelijk maar Vodafone vond dat ik eers moest betalen en dan bezwaar maken... Dat heeft me dus al een keer een A-label opgeleverd... dat wil je echt niet kan ik je zeggen!

Voor mij ook nooit meer vodafone... al is het gratis ;)

[ Voor 64% gewijzigd door 911GT2 op 01-04-2009 09:00 ]

Pagina: 1