Na 10 minuten beoordeling op review??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30
productreview: Logitech G15 Gaming Keyboard review door TheJVH

Zojuist (14:40) heb ik deze review aangemaakt. Nu is er omstreeks 14:50 een waardering geplaatst van 4 sterren. Nu lijkt het mij sterk dat iemand deze review kan lezen binnen maximaal 10 minuten. Wordt er automagisch een waardering van 4 sterren toegevoegd?

Het zou een beetje jammer zijn als mensen zonder een review echt te lezen, al een beoordeling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Zo'n review heb ik met een minuutje of 2 / 3 doorgelezen dus ik snap je punt niet helemaal.
Het is een mooie review zonder al te veel spelfouten, een redelijk objectieve kijk op het product en een goede layout.
Dus lekker blij zijn met 4 sterren en ga er maar vanuit dat er altijd mensen zijn die ietsje sneller lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ah ok, ik wist niet dat er zoveel mensen, zo snel een review lezen na een upload :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik kan het niet zien of het een bepaalde users is die dit doet, maar binnen 10 minuten lezen is niet zo lastig. De review komt hier bovenaan te staan (http://tweakers.net/pricewatch/reviews/), dus er zullen altijd een aantal mensen zijn die toevallig die pagina openen en de review gelijk doorlezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Het is inderdaad geen ingewikkelde meer pagina's tellende review. Ziet er verder zeker wel netjes uit, maar binnen 10 minuten lezen lijkt me zeker haalbaar.

ps: Of is dit een marketing trucje van je om aandacht voor je review te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Hmm, dan zou ik in dat geval dus zijn 2e accout zijn om te voorkomen dat hier een hele discussie losbarst?
Ehh...

* Killzone gaat even van het zonnetje genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik zet eerder vraagtekens bij de review zelf. Waarom een review schrijven van een product dat je in de winkel niet meer kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

LA > PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:43

Shabbaman

Got love?

V525 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:11:
ps: Of is dit een marketing trucje van je om aandacht voor je review te krijgen :P
Hehehe. Nou, tl;dr ;) maar alleen al gezien je tip om het snoer kapot te knippen of met een hamer op je toetsenbord te slaan is je review al 4 sterren waard. Maar ook ik heb je review binnen 3 minuten gelezen, ondanks dat mijn bijholtes verstopt zijn met snot.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Edmin schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:14:
Ik zet eerder vraagtekens bij de review zelf. Waarom een review schrijven van een product dat je in de winkel niet meer kan kopen?
Waarom niet :)
Je kunt hem altijd nog 2e hands kopen dus het kan nog steeds handig zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nee het viel me gewoon op. Ik verwacht namelijk niet dat iemand hem leest, 5 seconden nadat je hem hebt geplaatst. En idd, 3 minuten is mogelijk. Waarschijnlijk komt het omdat het lang duurt om zo iets te maken.

En de review heb ik geschreven omdat ik het keyboard interessant vind (en niet zo veel verschillend van de nieuwe G15) en het dus wel een review verdient. Los daarvan moest ik nog een review maken voor Algemene Beroepsvaardigheden op de HRO :P .

En een extra review is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Beter wel dan niet toch?
Pagina: 1