[Titel] App Store verwijdert...

Pagina: 1
Acties:

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00
nieuws: App Store verwijdert applicaties om voorwaarden T-Mobile

App Store is van Apple terwijl het artikel over google's Android Market gaat. Uiteraard bekt dat niet lekker, maar App Store dekt de lading onjuist.

App Store -> Google zou vele beter zijn mijn inziens.

Verwijderd

Google is ook krom, noem dan het beestje gewoon bij zijn naam: "Google's Android Market".

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00
Google verwijderd ze toch, het is van Google. Ik vind het eigenlijk al knap dat een App Store spul uit zichzelf kan verwijderen ;)

Google's Android Market bekt gewoon niet en is te lang. Ik neem aan dat de redactie al een variant heeft proberen te verzinnen om dit te omzeilen, anders zou ik de keuze voor App Store al helemaal niet kunnen begrijpen.

Ja ja ja, redactioneel is "App Store verwijdert" natuurlijk wel goed, bla bla bla :P

[ Voor 12% gewijzigd door GENETX op 31-03-2009 15:08 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
App Store was in elk geval fout, dus dat alvast gewijzigd in Android Market (want die kop mocht geen seconde langer blijven staan natuurlijk ;) ) Eigenlijk is het natuurlijk niet de Market zelf die iets verwijdert, maar de Open Handset Alliance. Maar dat is te lang en veel mensen kennen die naam niet of nauwelijks. Ik studeer er nog even op...

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 21:30
Ik hoop dat ik even mag inbreken met een ander punt uit het artikel:
In de algemene voorwaarden van T-Mobile USA staat dat internetabonnementen voor telefoons niet voor tethering gebruikt mogen worden. De Open Handset Alliance, het door Google aangevoerde samenwerkingsverband achter Android, heeft echter in zijn voorwaarden opgenomen dat de functionaliteit van een applicatie niet strijdig mag zijn met de voorwaarden van een telecomprovider.
Ik val over het woordje 'echter', wat de genoemde punten een tegenstelling zou maken. Maar zoals ik het lees, komen beide punten netjes met elkaar overeen?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

arnoudwokke schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:15:
App Store was in elk geval fout, dus dat alvast gewijzigd in Android Market (want die kop mocht geen seconde langer blijven staan natuurlijk ;) ) Eigenlijk is het natuurlijk niet de Market zelf die iets verwijdert, maar de Open Handset Alliance. Maar dat is te lang en veel mensen kennen die naam niet of nauwelijks. Ik studeer er nog even op...
Dus als de mensen het niet kennen zet je gewoon wat anders neer wat ze wel kennen?
Ik voel een heel vreemde vicieuze cirkel aankomen ;) (nog losstaand van het feit dat je je lezers wat kunt leren in je artikel waar je nu dus aan voorbij gaat)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 15:20 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Maestro: you're right, fixed :)

@L4M0r: De kop moet uitnodigen tot lezen en de ervaring leert dat koppen met onbekende termen niet erg uitnodigend zijn. Er is niets mis mee om in de tekst dingen uit te leggen natuurlijk, om de vicieuze cirkel te voorkomen ;)
Pagina: 1