Toon posts:

Alternatief voor Zyxel 2602

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn Zyxel 2602 vervangen. De reden hiervoor dat mijn Zyxel 2602 blijkbaar bij TCP connecties weggooit. Dit zie ik in log van de router als rt_drop meldingen. Gevolg is dat mijn peers worden steeds weggegooid en daarna wordt weer verbinding gemaakt.

Ik zoek dus een modem en router die dit aankan. Hij moet ook VoIP ondersteunen. Ik heb verhalen gehoord over FrtizBox maar ik weet niet of deze router aan mijn voorwaarden voldoet.

Ik zit bij Telfort.

Graag advies.

PB

• Vexl_nl
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-07-2023
Een Fritzbox kan prima voldoen als VOIP-modem voor Telfort. Ook zou je eens kunnen kijken naar de oplossingen van Draytek

Verwijderd

Lang leve bittorrent met teveel max connections ingesteld :)
Werkt ook super icm VoIP, succes ermee.. ik zou het niet doen.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:32:
Lang leve bittorrent met teveel max connections ingesteld :)
Werkt ook super icm VoIP, succes ermee.. ik zou het niet doen.
Mee eens. Het modem gooit het aantal connecties wat 'ie er niet meer bij aankan weg om het telefoniegedeelte te besparen. Ga je ook krijgen met Fritzbox en draytekspul.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zyxels zijn meestal prima routers. Ik ben het eens met de heren boven me; een te groot aantal aan connecties is funest. Gooi die eens eerst omlaag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment 122 connecties. Dit zijn 1:1 connecties dus van mij naar elke peer gaat 1 connectie. Vreemd is dat bij mijn kennis met zijn Livebox geen probleem oplevert, tenminste niet zo erg als bij mij.
Pagina: 1