CUSL2 Bad Bios Update

Pagina: 1
Acties:

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 17:54

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Heb even me BIOS geupdate, alleen start nu de pc dus niet meer op. Echt nada, noppes, helemaal niks. :Z
Ik vermoed een rotte bios. |:( Heb al een nieuwe CUSL2 besteld, omdat er volgens mij niks meer aan te doen is, maar misschien weet iemand toch nog iets?

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid,
het gaat dus om een ASUS CUSL2 moederbord waarbij iets fout is gegaan met flashen van het BIOS naar de 1006 final versie.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als je toevallig nog iemand kent met hetzelfde bord kan je proberen te 'hot-swappen' dwz bios van vriend erin, opstarten, jouw bios erin, flashen en klaar ben je !

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
www.flashbios.org

is 15 piek

• CompuFAT

CompuFAT

Oops, I farted ...

Topicstarter
Kan je je bios chip eruit halen als je pc aanstaat????

Verwijderd

Mocht je de e-mail niet lezen en dit wel:

Als je hebt geflasht vanaf 1001.a dan moet je de pc uitzetten, stekker eruit (ECHT FYSIEK), powerknop 1x indrukken, dan met een schroevedraaier de CLRTC pinnetjes op mobo dichtmaken (CMOS reset) deze pinnetjes zitten naast de southbridge (kijk anders ff in handleiding), dan stekker er weer in en gaan! Je moet exact deze procedure volgen, anders werkt het niet. Als dit ook niet werkt dan is je mobo helaas echt brak geflasht, maar ik denk dat dit het wel is.

Succes!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik ga mijn bios niet flashen, want ik durf te wedden dat ik dan een nieuwe kan halen
Pagina: 1