Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LEN3000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-01-2021
Ik probeer een back up te maken van het systeem via Empowering Technology Framework.
Heb vista opnieuw geinstalleerd.
Recovery management geeft een foutcode bij installeren. Hij vraagt om een cd.
Deze driver komt van de acer site.

Is er een andere manier om een back up te maken?
Gebruik nu de basic versie terwijl ik de premium had, maar goed...

Acer 6920G

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap helemaal niets van je weinig samenhangende verzameling van zinnen. Wat voor foutmelding geeft 'Recovery manamagent' precies; en welke software is dat uberhaupt. Welke 'driver' komt er van de acer site; en waarvandaan dan precies? Wat voor backup wil je uberhaupt maken; van je documenten? En waar wil je die backup laten? Op een externe hdd; of een dvd oid?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• LEN3000
Recovery management geeft de volgende melding tijdens installatie: Can not be installed - 6 software disc.
Mijn acer laptop heeft een knop voor Empowering Technology Framework. Hiermee kun je een aantal zaken op je computer regelen. Settings management, power management, data security management en recovery management. Met de laatste kun je eenvoudig een back-up maken van de computer. Zodat je de computer terug kan zetten naar fabrieksinstellingen. Enkel heb ik gisteren de gehele computer geformatteerd en windows vista opnieuw eropgezet. Ben nu alleen aan het kloten met alle drivers. Om dat de volgende keer te voorkomen wil ik dus die back-up dvd maken.

• LEN3000
:O

[ Voor 100% gewijzigd door LEN3000 op 31-03-2009 19:56 ]

Verwijderd

LEN3000 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:55:
waarom antwoord nooit iemand op dit forum?
De gebruikers beantwoorden hier alleen vragen van mensen die wel dankbaar zijn. Daarnaast is het hier geen helpdesk, daarvoor kun je terecht bij Acer zelf wat mij in dit geval niet geheel onverstandig lijkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 20:00 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je in het vervolg je topic niet willen schoppen binnen 24 uur? Mocht je nog iets toe willen voegen kun je je laatste bericht aanpassen. :)

Je wilt dus je complete systeem backuppen naar een DVD? De meeste laptops worden namelijk geleverd met een recovery partitie en die zou dit probleem juist moeten voorkomen; aangezien de drivers hierin gebakken horen te zitten. Is het niet handiger om de drivers in een schone installatie(CD) te stoppen met bijvoorbeeld vlite?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1