Software coupon, wat kan ik ermee?

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoihoi

er staat hier al tijden een imac met os x tiger erop, en ik wil er leopard opzetten.
Nu heb ik software coupons bij die imac gehad met daarop:

"Softwarecoupon"
"Ilife 06 + mac os x v10.4"

Wat kan ik hier nu mee?
Er staat op dat ik er toekomstige versies mee kan krijgen:

"Voor nieuwere versies van de software en andere aanbiedingen van Apple moet u onderstaande coupons overleggen als bewijs dat u de software hebt aangeschaft".

Hoe kan ik hier nu concreet 10.5 mee krijgen? Kan dat met zo'n coupon sowieso gratis, of is het alleen maar een kortingsbon? Raar genoeg vind ik hier op tweakers heel weinig over die bonnen.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Die coupons zijn meer een bewijs van aankoop. Apple kan met de introductie van iLife '07 een actie organiseren dat mensen met een iLife '06 coupon tegen een gereduceerd tarief aan de nieuwe versie kunnen komen. Aangezien we nu al bij iLife '09 zitten denk ik niet dat Apple dat nog gaat doen :+

Tegenwoordig worden dit soort coupons ook niet meer met nieuwe Macs meegeleverd. Vaak als je nu een Mac koopt en er zit nog een oude iLife of Mac OS X op terwijl er al een nieuwere versie beschikbaar is kun je deze vaak tegen administratiekosten krijgen.

Om een lang verhaal kort te maken: je kunt er niks mee en misschien zijn ze nog interessant voor de verzamelaar, alhoewel ik vermoed dat de oud-papierprijs hoger ligt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Lekker balen dus, dank je voor de info.

Het ging me trouwens meer om os x 10.5 (ivm bootcamp) dan ilife.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mac OS X 10.5 is al weer een tijdje uit, dus mocht de coupon daarvoor kunnen worden gebruikt dan is die actie vermoedelijk al lang weer afgelopen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/