Toon posts:

Kent iemand nog een goede online wargame?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede online wargame.... iemand suggesties?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

wtf bedoel je met "wargame"???

RTS of FPS????

Thy will see the light...

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet zoveel uit eigenlijk... zolang maar niet alleen maar een beetje dom knallen is.... Ik las laatst bijvoorbeeld over een game waarbij 10.000 man tegelijk konden spelen. In die game was FPS ,RTS ,etc gecombineerd..... Kwam helaas pas laaste deel van het jaar uit....

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Je bent nog steeds te vaag....
maarja
www.wwiionline.com (Bijna klaar)

1942 blabla(ook ww2 style online met 64+players.When its done??)

Day of defeat mod voor halflife.Super kicken ww2 sfeer.

RTS games online is ook vet war.(Niet saaie turn based crap)

Thy will see the light...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog suggesties?

Verwijderd

DoD voor HL is zwaar ok....:9~
Uhm... of je moet strategy games gaan playen zoals RA2:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Crimson Skies! :D

zwaar roelerend imo, ook op inet, heb em zondag gekocht en ben nu al zwaar verslaafd :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

OPERATION FLASHPOINT!!! Daar kan je tot 500 (!!!!!!!!) man tegelijk online tegen elkaar gamen..... :9~ en als je iemand dood schiet... blijft het lijk liggen..... dus als je dan een hele "berg" van lijken hebt.... kan je d'r onopgemerkt op snipen... >:)
Maar goed, check http://www.operation-flashpoint.net , ik weet niet zeker of dat de site was maar zoek anders via altavista ofzo.

"Quote the Raven, Nevermore!!!"

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
[quote]Op woensdag 28 februari 2001 10:11 schreef Raven_ het volgende:
:9~ en als je iemand dood schiet... blijft het lijk liggen..... dus als je dan een hele "berg" van lijken hebt.... kan je d'r onopgemerkt op snipen... >:)

hehe, nou, da's nog es een goeie reden om het te gaan spelen :) :) :P

trouwens, Codename Eagle is ook een leuke wargame. Beetje rondrijden in auto's en mekaar bombarderen met vliegtuigjes + FPS. alles in 1 duz :)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

CS (voor de newb`s > Counter Strike)

Verwijderd

foutje, bedankt

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 10:11 schreef Raven_ het volgende:
OPERATION FLASHPOINT!!! Daar kan je tot 500 (!!!!!!!!) man tegelijk online tegen elkaar gamen..... :9~ en als je iemand dood schiet... blijft het lijk liggen..... dus als je dan een hele "berg" van lijken hebt.... kan je d'r onopgemerkt op snipen... >:)
Maar goed, check http://www.operation-flashpoint.net , ik weet niet zeker of dat de site was maar zoek anders via altavista ofzo.

"Quote the Raven, Nevermore!!!"
http://www.flashpoint1985.com was het volgens mij.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Bloodclot

Jawier!

Is deze game al uit (nee dus lees ik net)???? lijkt me vet...... vooral voor online of lanparties.

Dit zal wel net zo iets zijn als WWII-online. maar dan in de modernere tijd. Niet dat dat nadelig of voordelig is :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Bloodclot

Jawier!

World War II Online 'Blitzkrieg' is the first retail release and will be through retail and online stores in Q2 2001
Hmm duurt niet lang meer. Hopelijk geen delays!
Pagina: 1