Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Enige tijd geleden heb ik een bluetooth carkit in mijn auto laten zetten, die ik wil gebruiken in combinatie met mijn Mio A701. Volgens de website kon dat allemaal, dus leuk en aardig. Wanneer ik bel is alles prima in orde, en hoort de ontvangende partij mij prima. Alleen hoor ik diegene die ik bel ontzettend verrot. Het klinkt alsof er allemaal korte pauzes (miliseconde) inzitten, waardoor je heel ingespannen moet luisteren en niet echt een gesprek kan voeren.

Na wat zoeken blijkt dat meer mensen met een mio a701 hier last van hebben, en het schijnt dat het probleem ligt in de op de pda gebruikte bluetooth-driver. Uit een bericht ergens uit 2006 bleek dat mio bezig zou zijn met een oplossing, maar tot op heden heb ik daarover niets kunnen vinden.

Mijn vraag is nu dus eigenlijk of het mogelijk is om zelf een andere bluetooth-driver te installeren op een pda, en zo ja: hoe gaat dat en welke?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33
Volgens mij kan dat niet.

Kan alleen door de firmware / systeemsoftware te upgraden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

DukeBox

loves wheat smoothies

Idd, deze zit meestal in de rom verwerkt en is alleen middels een rom te updaten. Een heel enkele keer is hier een uitzondering voor maar deze heb ik sinds WM6 niet meer gezien.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:07:
Idd, deze zit meestal in de rom verwerkt en is alleen middels een rom te updaten. Een heel enkele keer is hier een uitzondering voor maar deze heb ik sinds WM6 niet meer gezien.
Dus ik moet op zoek naar een ROM met een 'goede' bluetooth driver?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

DukeBox

loves wheat smoothies

roms worden door de fabrikant als update beschikbaar gesteld... als die er niet is houdt het (legaal) op.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 30-03-2009 21:14 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Voor HTC heb je meestal wel keuze te over wat betreft 'home-made' roms.
Hoe het met Mio zit weet ik zo direkt niet...
Pagina: 1