Enige tijd geleden heb ik een bluetooth carkit in mijn auto laten zetten, die ik wil gebruiken in combinatie met mijn Mio A701. Volgens de website kon dat allemaal, dus leuk en aardig. Wanneer ik bel is alles prima in orde, en hoort de ontvangende partij mij prima. Alleen hoor ik diegene die ik bel ontzettend verrot. Het klinkt alsof er allemaal korte pauzes (miliseconde) inzitten, waardoor je heel ingespannen moet luisteren en niet echt een gesprek kan voeren.
Na wat zoeken blijkt dat meer mensen met een mio a701 hier last van hebben, en het schijnt dat het probleem ligt in de op de pda gebruikte bluetooth-driver. Uit een bericht ergens uit 2006 bleek dat mio bezig zou zijn met een oplossing, maar tot op heden heb ik daarover niets kunnen vinden.
Mijn vraag is nu dus eigenlijk of het mogelijk is om zelf een andere bluetooth-driver te installeren op een pda, en zo ja: hoe gaat dat en welke?
Na wat zoeken blijkt dat meer mensen met een mio a701 hier last van hebben, en het schijnt dat het probleem ligt in de op de pda gebruikte bluetooth-driver. Uit een bericht ergens uit 2006 bleek dat mio bezig zou zijn met een oplossing, maar tot op heden heb ik daarover niets kunnen vinden.
Mijn vraag is nu dus eigenlijk of het mogelijk is om zelf een andere bluetooth-driver te installeren op een pda, en zo ja: hoe gaat dat en welke?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke