EEE Start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-01 15:30

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Topicstarter
Hallo,

Sinds net start men EEE PC 900 niet meer op, nadat ik hem gister voor de verandering eens helemaal heb laten leeglopen.
Ik heb hem hierna weer opgeladen maar hij wil niet meer opstarten het enige wat gebeurd is dat de Power LED, de HDD LED en de Wireless LED gaan branden, meer gebeurt er niet.
Ik heb al geprobeerd om de accu eruit te halen, 30 sec de stroomknop inhouden accu der weer in en aanzetten, geen resultaat heb al allerlei toetscombinaties geprobeerd heeft oook geen succes gehad.
Verder heb ik ok geprobeer zonder accu alleen op netstroom, daarbij doet hij precies hetzelfde, ook op een extern scherm doet hij niks.
Ik hoor verder ook helemaal geen geluiden van de CPU, het lijkt wel of er helemaal niets meer gebeurd nadat ik de stroomknop aanzet.
Weet imand waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt.

• sumpie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 10:15
Stuur hem anders eens op of kijk eens op forums of andere zelfde problemen hebben

DIt misschien probleem bij jou?
http://www.fixya.com/supp...s_eee_pc_sleep_mode_start

[ Voor 38% gewijzigd door sumpie op 30-03-2009 20:45 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:20
Heb je al een externe monitor geprobeerd ?
Ah.. overheen gelezen.
Je kan nog proberen alle modules te re-seaten, maar anders is het idd een kwestie van garantie claimen.

[ Voor 61% gewijzigd door DukeBox op 30-03-2009 21:00 ]

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-01 15:30

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Topicstarter
@ sumpie, het leuke van mijn EEE is dat een slaapstand/stand by uit den boze is, elke keer als hij stand-by of in slaapstand gaat dan schakelt hij zichzelf gewoon glashart uit :S
en zoals al in de OP is te lezen heb k hem inderdaad al op een extern scherm aangesloten, daar had ik ook geen resultaat.