Toon posts:

Een moeilijke zoektoch. Digitenne KPN

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DNAxtreme
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 03-12 09:53
Beste mensen. Ik ben een moeilijke zoektocht gestart. Ik ben in het bezit van KPN Digitenne. Dit puur omdat er voor mij geen andere optie tot televisie is. Maar ik ben totaal niet content met het tunertje en ben daarom ook opzoek naar het volgende:

Mediaplayer, moet aan mijn netwerk thuis gehangen worden
USB eventueel.
HDMI eventueel.
Een harddisk of moet optioneel zijn.
En mijn Digitenne smartcard moet er in kunnen. Is dit dan DVB-T ? Ik zie wel is een mediaplayer met dvb-t tuner. Kan hier dan een digitenne kaartje in?

Ik heb verder niet heel veel verstand van schotels en receivers endergelijke. Maar anno 2009 zal er alwel toch zoiets bestaan?

Zijn er mensen met de zelfde combinatie? En wat zijn jullie bevindingen? Wieowie?

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:15
DNAxtreme schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:27:
En mijn Digitenne smartcard moet er in kunnen. Is dit dan DVB-T ?
Yes. De DVB-T standaard wordt in Nl op de markt gebracht onder de merknaam Digitenne, zie ook Wikipedia: DVB-T.
Ik zie wel is een mediaplayer met dvb-t tuner. Kan hier dan een digitenne kaartje in?
Nier persé, veel tuners / mediaplayers zijn ingericht op FTA ontvangst, dus zonder een smartcard.

Mijn muziekcollectie op Discogs.

• DNAxtreme
musicfreak schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:30:
[...]

Yes. De DVB-T standaard wordt in Nl op de markt gebracht onder de merknaam Digitenne, zie ook Wikipedia: DVB-T.

[...]

Nier persé, veel tuners / mediaplayers zijn ingericht op FTA ontvangst, dus zonder een smartcard.
Ahzo dat zorgt voor wat opheldering. Dus de kastjes bestaan wel dergelijk. Dus ik heb er toevallig een met een smartcard slot gevonden, hier kan dus mijn digitenne smartcard in, boel configureren en ik heb beeld?! ik wil dus een kastje die ik vol kan stouwen met mijn dvdtjes en aangezien ik gek word van die digitenne tuner dacht ik, misschien bestaat dit wel in een. Ik haat het om een kastje op kastje situatie te creeeren.

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jep. In tegenstelling tot de meeste kabelaars is de DVB-standaard die KPN implementeert (DVB-T inderdaad) wel 'normaal'. Dus elke DVB-T ontvanger met smartcardondersteuning kun je gebruiken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DNAxtreme
Hmm wat ik hiet nu heb gelezen, bestaat het geen wat ik zoek toch niet.. een DVB-T mediaplayer met een smartcard reader.. helaas.. of heb ik iets over het hoofd gezien?

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:10

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Een HTPC :P ? En dan een Anysee DVB-T van KPN eraan ofzo

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• DNAxtreme
nee een htpc is geen optie.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

en dit heeft met audio te maken omdat..... :+

move to LPPR

Wise enough to play the fool

• DNAxtreme
Verkeerd geklikt. My Bad....

• RadioAir
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:11
M-Vision ST5 misschien? of de goedkopere M-Vison T4?

• DNAxtreme
tha_bulldog schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:14:
M-Vision ST5 misschien? of de goedkopere M-Vison T4?
Ja dit komt in de richting. Alleen zou er dan een harddiskje in moeten zitten waar ik mijn filmpjes endergelijke opgooi? Alles in een! :D
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee