Mensen een tijdje geleden had ik hier een laptop gekocht. Echter toen ik de videocamera wou aansluiten bleek er geen Firewire aansluiting in te zitten. Er zit esata aansluiting op maar een Firewire kunnen ze er niet opsteken. Nuja ik maak er geen probleem van. Je hebt altijd wel convertors. Juist vroeg ik me af welke van de 2 het beste is mijn geval en of het überhaupt wel zal werken.
-Een kabel van Firewire to USB. Dus de Firewire in de videocamera en de USB in de computer.
-Een pcmi kaart(mini versie) naar een Firewire aansluiting.
Persoonlijk zou ik opteren voor het eerste maar gaat dit wel gaan. Aangezien de videocamera van USB naar USB ook kan. Mits drivers te installeren. Aangezien die niet werken met XP. Nu Firewire to Firewire werkt altijd en zou dit graag terug aan de praat krijgen.
-Een kabel van Firewire to USB. Dus de Firewire in de videocamera en de USB in de computer.
-Een pcmi kaart(mini versie) naar een Firewire aansluiting.
Persoonlijk zou ik opteren voor het eerste maar gaat dit wel gaan. Aangezien de videocamera van USB naar USB ook kan. Mits drivers te installeren. Aangezien die niet werken met XP. Nu Firewire to Firewire werkt altijd en zou dit graag terug aan de praat krijgen.