oke bedankt voor de info
Verwijderd
Ik vind die camera niet echt heel erg overbodig.. maar er moet wel begrepen worden dat ze deze DS uitgave meer hebben gemaakt voor de wat kleinere kinderen.. mijn nichtje is helemaal gek van de DSi die zelf een DS Lite heeft. Ik zelf had hiervoor een DS. Gewoon de eerste uitgave en in vergelijking met de DSi is dat ding prehistorish =P Veel mooier en groter beeld, licht lekkerder in de hand enzo..
Weet iemand hier misschien of de SD kaartjes ook goed zijn voor spellen downloaden? Heb namelijk wel gelezen dat je er een emulator op kan zetten? Ik zou het verder niet weten?
Weet iemand hier misschien of de SD kaartjes ook goed zijn voor spellen downloaden? Heb namelijk wel gelezen dat je er een emulator op kan zetten? Ik zou het verder niet weten?
En crossposten is ook niet de bedoeling. Lees anders heel Het algemeen beleid nog eens door.Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:28:
@ Tarin; Okee thank you =) Maar ehm, ik zocht eigenlijk meer iets over die SD kaartjes die je erin kan proppen nu.. Want je kan er wel muziek en foto's op zetten.. Maar ik heb ook ergens gelezen dat het mogelijk is om er spelletjes op te dwonloaden.. Ik dacht misschien demo's om te kijken of ze het kopen waard zijn. Ik ga binnen kort wel een R4 kopen =)
En ik heb weer gelezen dat warez niet op GoT thuis horen. Lekker niet doen dus.
En je hebt gelijk, die store is ongelovelijk saai.. Het blijft een beetje bij een mario clock en reken machine, sudoku en braintraining dingetjes..
Die kaartjes zijn nogal een grijs gebied. Voor hulp hierbij kun je dan ook niet GoT terecht. Sowieso zal er genoeg over te vinden zijn met bijvoorbeeld google.
[ Voor 78% gewijzigd door PromoX op 13-07-2009 22:59 ]
Verwijderd
Mede-Tweakers,
Ik heb een vraagje omtrent KORG-DS10. Zoals jullie misschien wel weten kun je leuke deuntjes maken op je DS doormiddel van de KORG synthesizer. Ik vraag me eigenlijk af of er een manier is om die deuntjes naar mijn PC over te brengen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een vraagje omtrent KORG-DS10. Zoals jullie misschien wel weten kun je leuke deuntjes maken op je DS doormiddel van de KORG synthesizer. Ik vraag me eigenlijk af of er een manier is om die deuntjes naar mijn PC over te brengen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Er komt een DSi versie van, die kan (als het goed is) muziek op SD opslaan.
Anders moet je het geluid analoog opnemen.
Anders moet je het geluid analoog opnemen.
Verwijderd
Aah, ik heb de DSi versie, ik ben wel van mening dat XSEED er een of andere functie in had moeten proppen mbt het uploaden naar je pc ofzo...
Het is wel analoog te doen, maar de geluidskwaliteit dendert achteruit.. Misschien werkt het wel op mijn zoom MX hd recorder:P
Het is wel analoog te doen, maar de geluidskwaliteit dendert achteruit.. Misschien werkt het wel op mijn zoom MX hd recorder:P
Verwijderd
Dude, ik ben het echt niet met jou eens. Je flamed de DSi totaal. Waarom is de DSi voor kleinere kinderen? Onderbouw je mening? Je nichtje speelt heus geen Final Fantasy 4...Of GTA:CTWVerwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:39:
Ik vind die camera niet echt heel erg overbodig.. maar er moet wel begrepen worden dat ze deze DS uitgave meer hebben gemaakt voor de wat kleinere kinderen.. mijn nichtje is helemaal gek van de DSi die zelf een DS Lite heeft. Ik zelf had hiervoor een DS. Gewoon de eerste uitgave en in vergelijking met de DSi is dat ding prehistorish =P Veel mooier en groter beeld, licht lekkerder in de hand enzo..
Ik heb net een adapter gekocht voor de DSlite en DSi gekocht van bigben interactive. Daar staat op dat de output 5volt is. Op de DSi (US) hier staat dat de input 4.6 volt moet zijn.
Kan ik de adapter gebruiken zonder de DSi op te blazen?
(blazen ja met dat gigantische verschil, je snapt mijn punt waarschijnlijk wel)
Verwijderd
Als het een kabel voor zowel de DS Lite als de DSi is zit het wel goed. De DSLite gebruikt namelijk 5 voltbrasspigeon schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:21:
Ik heb net een adapter gekocht voor de DSlite en DSi gekocht van bigben interactive. Daar staat op dat de output 5volt is. Op de DSi (US) hier staat dat de input 4.6 volt moet zijn.
Verwijderd
Sorry voor de dubbelpost..
Maar: er is een nieuwe Firmware update voor de DSi uit: 1.4
Deze update voegt de mogelijkheid toe om fotos naar facebook te uploaden.
Ook is de camera wat sneller.
Maar het belangrijkste is: deze update blokkeert alle bestaande flashkaarten. (Niet dat ik die heb, ofzo)
Niet updaten betekend geen toegang tot de DSi shop.
Ook is er een update van de Opera DSi browser (507) wat er precies veranderd is is onbekend. Maar mijn eerste test geeft aan dat hij wat sneller is geworden!
Hij is iig 3 blocks kleiner geworden
Maar: er is een nieuwe Firmware update voor de DSi uit: 1.4
Deze update voegt de mogelijkheid toe om fotos naar facebook te uploaden.
Ook is de camera wat sneller.
Maar het belangrijkste is: deze update blokkeert alle bestaande flashkaarten. (Niet dat ik die heb, ofzo)
Niet updaten betekend geen toegang tot de DSi shop.
Ook is er een update van de Opera DSi browser (507) wat er precies veranderd is is onbekend. Maar mijn eerste test geeft aan dat hij wat sneller is geworden!
Hij is iig 3 blocks kleiner geworden
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 12:45 ]
Verwijderd
De oplossing is; de spellen orgineel te kopen!Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:57:
[...]
Dat heb ik dus gehad, mijn iTouch2 kaart werkt niet meer !!!!!!![]()
Kan iemand hier een oplossing voor bedenken ?
![]()
Groeten Tony
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 16:00 ]
Verwijderd
Nou ik dacht dat ik hier gewoon een vraag kon stellen, maar blijkbaar krijg je dan alleen een 'wise-ass' antwoord, wat m'n zoon van zeven zelfs kan bedenken!
Dus laat maar zitten dan, whatever!
Dus laat maar zitten dan, whatever!

Verwijderd
Ik heb 61 blocks nog vrij op mijn dsi en het hele sd kaartje is nog leeg 9,99999 iod blocks
Hoe kan ik de gedownloade spellen (dsiware) naar de sd kaart verzetten????
Of Als het interne geheugen op is gaat de dsi automatisch naar de sd kaart??
How do you save DSi Ware games to the SD Card?Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:46:
Ik heb 61 blocks nog vrij op mijn dsi en het hele sd kaartje is nog leeg 9,99999 iod blocks
Net mp3's naar m4a's omgezet en overgezet op een gewoon SD kaartjes. Ze worden wel afgespeeld maar elk nummer heeft aan het begin een hik-up. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb dezelfde m4a's op het kaartje aan mijn laptop gehangen, daar wordt het wel goed afgespeeld.
Ik heb dezelfde m4a's op het kaartje aan mijn laptop gehangen, daar wordt het wel goed afgespeeld.
Geachte lezers,
Ik heb eenv raagje wat betreft de DS. Wij hebben hier thuis een Nintendo DS liggen, weet niet of het de gewone DS is of de lite.
Mijn vriendin wil nu echter ook een DS kopen, misschien een DSi, maar kun je deze onderling gewoon aan elkaar koppelen zodat je multiplayer kan spelen of is dit niet mogelijk?
Hartelijk dank
Ik heb eenv raagje wat betreft de DS. Wij hebben hier thuis een Nintendo DS liggen, weet niet of het de gewone DS is of de lite.
Mijn vriendin wil nu echter ook een DS kopen, misschien een DSi, maar kun je deze onderling gewoon aan elkaar koppelen zodat je multiplayer kan spelen of is dit niet mogelijk?
Hartelijk dank
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ok bedankt...
..knip..
Vragen over warez is niet toegestaan op tweakers.
..knip..
Vragen over warez is niet toegestaan op tweakers.
[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 20-02-2010 21:34 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
kan beide.
[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 20-02-2010 21:35 ]
Verwijderd
Een vraagje over de DSI XL ... enig idee of daar al iets van een SD kaart bij zit ? Of zit er ook al standaard iets op de DSi om de gedownloade games op op te slaan ?
Een gemis vind ik idd het GBA slot, echter, ik heb niet veel GBA games. Ik wil alleen mijn oude Zelda en Metroid games kunnen spelen. Zijn die verkrijgbaar in die DSi Ware store, of niet ?
Een gemis vind ik idd het GBA slot, echter, ik heb niet veel GBA games. Ik wil alleen mijn oude Zelda en Metroid games kunnen spelen. Zijn die verkrijgbaar in die DSi Ware store, of niet ?
Verwijderd
De DSi en DSiXL hebben 256MB ingebouwd geheugen
Op de DSiXL staat daar standaard de Opera browser en een brain training spel op.
En nee, GBA spellen kan je niet in de DSi Store kopen
En nee, GBA spellen kan je niet in de DSi Store kopen
Vandaag voor mezelf de DSi blue metallic gekocht voor €139,95 met gratis assesoires erbij.
bij dixons. Er viel wel 1 ding op tegenover de zwarte DSi (mijn kids hebben de release van april 2009) dat de nieuwe DSi veel stroever is dan de zwarte DSi. Die van mijn kids waren vanaf dag 1 al lekker soepel. Vraag: Hebben meer mensen hier last van?
[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 02-03-2010 20:25 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb uit verschillende nieuwsbronnen gehoord dat de DSi XL als enige verschil heeft met de DSi:
- grote van het scherm
- inkijkhoek
- nieuw pennetje
Verwijderd
Hoi, wie kan mij helpen? Na het invoeren van mijn WPA key via advanced settings geeft mijn DSi aan dat de test voor internet succesvol is verlopen.
Als ik vervolgens Mario Kart DS wil spelen via internet heb ik alleen de keuze om een WEP key in te voeren en niet een WPA, en krijg ik dus geen internetcontact. Ik gebruik een Cisco W320N router. Wat nu?
Als ik vervolgens Mario Kart DS wil spelen via internet heb ik alleen de keuze om een WEP key in te voeren en niet een WPA, en krijg ik dus geen internetcontact. Ik gebruik een Cisco W320N router. Wat nu?

Verwijderd
MarioKart is een DS spel, zodra je die met je DSi opstart gaat de DSi in DS modus werken. En dan kan je alleen WEP gebruiken. Als je een DSi spel start kan je de DSi modi gebruiken
Okay, Ik ben van de DS Lite naar DSi naar DSi XL overgegaan, bij de DSi had ik een paar DSi Ware spellen gekocht, hoe kan ik deze nu nieuw downloaden op de XL? Of kan dat simpelweg niet?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
kan niet.SkyStreaker schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:09:
Okay, Ik ben van de DS Lite naar DSi naar DSi XL overgegaan, bij de DSi had ik een paar DSi Ware spellen gekocht, hoe kan ik deze nu nieuw downloaden op de XL? Of kan dat simpelweg niet?
Ik heb nu een paar maanden de DSi XL. Maar het valt me op dat de plastic cover aan de binnenkant het onderste gedeelte van de DS aan beide kanten in het korte gedeelte iets omhoog komt.
Hebben jullie dit ook?
Er valt me ook op dat bij het openklappen van het scherm op de normale speelstand ik speling heb waarbij het scherm iets heen en weer kan bewegen. Ik kan me niet herinneren of ik dit in het begin al had. Hebben jullie dit ook?
Anders ga ik eens terug voor garantie.
Hebben jullie dit ook?
Er valt me ook op dat bij het openklappen van het scherm op de normale speelstand ik speling heb waarbij het scherm iets heen en weer kan bewegen. Ik kan me niet herinneren of ik dit in het begin al had. Hebben jullie dit ook?
Anders ga ik eens terug voor garantie.
Ik heb die speling bij mijn DSi XL scherm ook, hij is een stuk meer wobbly dan de DSi/DSlite/DSfat. Ik heb hem ook nog uitgetest bij de mediamarkt in Duitsland en die DSi XL had ook dezelfde speling. Lijkt me vrij normaal dus
Verwijderd
Ben nu met Final Fantasy, Ring of Fates bezig ... op de XL ... leuk spel vind ik. Is de andere Chrystal Chronicles game ook aan te raden (zelfde soort gameplay) ?
Ik heb een probleem met een deur ... er staan 2 van die Fire standbeelden voor ... hoe krijg ik die kapot ? Moet bijna tegelijkertijd af gaan namelijk
Ik heb een probleem met een deur ... er staan 2 van die Fire standbeelden voor ... hoe krijg ik die kapot ? Moet bijna tegelijkertijd af gaan namelijk
Thanks,NoToXxiCc schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:41:
Ik heb die speling bij mijn DSi XL scherm ook, hij is een stuk meer wobbly dan de DSi/DSlite/DSfat. Ik heb hem ook nog uitgetest bij de mediamarkt in Duitsland en die DSi XL had ook dezelfde speling. Lijkt me vrij normaal dus
Dan maak ik me daar niet zo druk om. Dat andere heb jij niet? Dat je het plastic naast de knoppen aan weerszijde iets in kan drukken?
Die andere CC is hetzelfde soort spel. Dus don't worry. Zelfde gameplay e.d.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:48:
Ben nu met Final Fantasy, Ring of Fates bezig ... op de XL ... leuk spel vind ik. Is de andere Chrystal Chronicles game ook aan te raden (zelfde soort gameplay) ?
Volgens mij iets met magie, maar het is al lang geleden.
Wat zijn jullie spelervaringen met de XL wat betreft de resolutie? Ik heb het scherm bekeken dat je ziet als je hem aanzet en die begintekst vind ik er vrij grof uitzien. Hoe zit dat met spelletjes? Brain Training lezen met van die pukkelige lettertjes lijkt me niet lekker. Ik twijfel wat tussen de gewone DSi en de XL.
Update : XL is het geworden. Het valt me wel op dat het touch screen niet altijd overal even glad aanvoelt, vooral aan de onderste rand niet. Herkennen jullie dit en is het normaal? Wil er geen krassen op maken.
Update : XL is het geworden. Het valt me wel op dat het touch screen niet altijd overal even glad aanvoelt, vooral aan de onderste rand niet. Herkennen jullie dit en is het normaal? Wil er geen krassen op maken.
[ Voor 31% gewijzigd door Dancing_Animal op 02-07-2011 18:13 ]