Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] HP printer toont na hervullen geen inktniveau meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met HP printers is het mogelijk het inktniveau te controleren door bij een scherm op printereigenschappen te drukken en vervolgens het laatste tabblad 'onderhoud'. Sinds het hervullen van mijn cartridge werkt dit helaas niet meer en krijg ik de foutmelding 'Unable to perform operation' als ik op de knop onderhoud druk. Als ik op tabblad onderhoud sta, dan staat er "Printer heeft onderhoud nodig".

Zoals bekend geeft HP geen support op cartridges die zijn nagevuld. Vanmiddag heb ik ze gebeld en ze hebben me laten zien dat je de printer ook zonder contact via Windows kunt laten controleren hoeveel inkt er nog in de cartridges zit. In mijn originele kleurencartridge zat 90% rood, 90% blauw en 30% geel. Die moet ik dus binnenkort vervallen. Mijn zwarte cartridge stond op 0%, maar deze is dit weekend hervuld, dus dit is onmogelijk. Ze hebben mij in de winkel gezegd dat ze er 10ml bij hebben gedaan.

De HP printer kon ook precies zien hoe vaak de cartridge was hervuld en of het een originele cartridge betrof. Ik ben nu alleen nog op zoek naar een oplossing waarbij ik bij hervulde cartridges kan zien hoeveel inkt er nog in zit. Hebben jullie enig idee hoe ik hierachter kan komen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat lijkt me niet echt iets voor WOS, aangezien het OS zelf niets met inktniveaus van doen heeft. Dat is de driver / aanvullende tools. Dus: ik verplaats je topic van Windows Clients naar Client Software Algemeen.

Trouwens nog welkom@GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Volgens mij is dit geen software issue wat aan je PC ligt, maar moet je de cartridge resetten, zodat hij weet hoevol hij zit.

Zoek eens op het nummer van je cartridge (23, 22 ofzo bijv.) en dan "reset" erachter.

Misschien dat je daar wat mee kunt.