Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sleutel kwijt van Antec Sonata 3 kast, hoe te openen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk hebben we twee oude SATA 200GB schijven uit 2005 over. Deze zijn natuurlijk niet meer te gebruiken in een productieomgeving, maar heus nog op mijn eigen computer voor back-up-doeleinden. Gezien ik heb meegekregen dat de Vista-omgeving niet trager wordt van extra harde schijven, indien Vista hier niet op draait, was ik van plan de schijven dit weekend in te bouwen.

Helaas kwam ik erachter dat ik de sleutel kwijt ben van mijn Antec Sonata kast. Het gaat hier om een erg populaire case: de Antec Sonata 3.

Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/reviews/CeBIT_2007/Antec/images/sonata3.jpg

Daarom vraag ik aan andere gebruikers hiervan, of ze enig idee hebben of de case redelijkerwijs te openen valt, zonder sleutel? Reacties, waar geweld in voor komt, zijn niet nodig, deze komen al ruimschoots in mijn gedachten voor.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 22:20
iemand vinden die goed is in lockpicking?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
rolletje van het wc papier, even een reepje van knippen en oprollen zodat je er precies een rondje in kunt steken.
Dan voorzichtig draaien.
Eventueel met een spijkertje proberen, maar meer kans op krassen.
Als beschikbaar iemand in de buurt, met zoon sleuteltje regelen :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nou, regel even zo'n zelfde sleutel van iemand die ook die case heeft.
Zijn allemaal hetzelfde.

Neem even contact op anders, mischien heb ik nog wat liggen.