Op mijn werk hebben we twee oude SATA 200GB schijven uit 2005 over. Deze zijn natuurlijk niet meer te gebruiken in een productieomgeving, maar heus nog op mijn eigen computer voor back-up-doeleinden. Gezien ik heb meegekregen dat de Vista-omgeving niet trager wordt van extra harde schijven, indien Vista hier niet op draait, was ik van plan de schijven dit weekend in te bouwen.
Helaas kwam ik erachter dat ik de sleutel kwijt ben van mijn Antec Sonata kast. Het gaat hier om een erg populaire case: de Antec Sonata 3.

Daarom vraag ik aan andere gebruikers hiervan, of ze enig idee hebben of de case redelijkerwijs te openen valt, zonder sleutel? Reacties, waar geweld in voor komt, zijn niet nodig, deze komen al ruimschoots in mijn gedachten voor.
Helaas kwam ik erachter dat ik de sleutel kwijt ben van mijn Antec Sonata kast. Het gaat hier om een erg populaire case: de Antec Sonata 3.

Daarom vraag ik aan andere gebruikers hiervan, of ze enig idee hebben of de case redelijkerwijs te openen valt, zonder sleutel? Reacties, waar geweld in voor komt, zijn niet nodig, deze komen al ruimschoots in mijn gedachten voor.