Ik heb een aantal dagen geleden een Samsung LE32A430 LCD tv aangeschaft met een VGA-ingang, ik wilde daarom mijn laptop (Sony Vaio SR29XN met een Intel GMA 4500M HD) via zijn VGA-uitgang hierop aansluiten met gewoon een standaard VGA-kabel. Ik krijg echter geen beeld op mijn TV, sterker nog, ik kan de PC uitgang niet selecteren bij het source menu (net als de andere "niet gebruikte" ingangen).
Ik heb het scherm bij de driver ingesteld op 1360 x 768 op 60Hz, wat hij volgens de handleiding aan kan.
Ik heb de volgende dingen geprobeert:
- Laptop aansluiten op een LG 22" beeldscherm => Werkt
- TV aansluiten op desktop van mijn huisgenoot => Werkt
- TV aansluiten met een andere VGA-kabel => Werkt niet
Mijn conclusie is dat het signaal dat mijn laptop verstuurd niet 'goed' is, ik krijg wel beeld nu op mijn TV maar het is verschoven en ik krijg de melding 'Check signal cable'. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt
Ik heb het scherm bij de driver ingesteld op 1360 x 768 op 60Hz, wat hij volgens de handleiding aan kan.
Ik heb de volgende dingen geprobeert:
- Laptop aansluiten op een LG 22" beeldscherm => Werkt
- TV aansluiten op desktop van mijn huisgenoot => Werkt
- TV aansluiten met een andere VGA-kabel => Werkt niet
Mijn conclusie is dat het signaal dat mijn laptop verstuurd niet 'goed' is, ik krijg wel beeld nu op mijn TV maar het is verschoven en ik krijg de melding 'Check signal cable'. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2009 18:53 ]