Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toen UT3 net uit kwam, heb ik het gedownload en een korte tijd gespeeld. Singleplayer was saai en heb er al maanden niet meer aangezeten.
Nu vroeg een vriend laatst of ik UT3 ging doen, met z'n allen online. Voor €10 leek me dat wel te doen, maar toch maar even kijken hoe het speelt (met de illegale versie die ik nog had). Deze wilde niet meer opstarten toen ik het probeerde. Ik dacht dat het wel zo'n illegale grap zou zijn, dus het eraf gegooid en de demo gedownload. Deze deed het echter ook niet.
Als ik de .exe opstart krijg ik een paar seconden het zandlopertje, en dan niks. Geen foutmelding, niks. Het enige dat er is, is een proces met ongeveer 16mb geheugengebruik (dit is steeds rond die hoeveelheid).
Ik heb geprobeerd te zoeken (hier en op Google), zonder resultaat. Verder heb ik zelf nog de volgende dingen geprobeerd:
- Opnieuw geïnstalleerd (na eerst alle sporen te hebben gewist)
- Opnieuw gedownload (en geïnstalleerd)
- Pc meerde keren opnieuw opgestart
- Nieuwste drivers (eerst eraf gehaald met driver sweeper)
- Config bestanden verwijderd (deze werden wel steeds opnieuw aangemaakt)
- Register opgeschoond met CCleaner
- AV disabled
- PhysX opnieuw geïnstalleerd
Verder nog wat dingen die me opvielen:
- Als ik probeer te uninstallen via de uninstaller, dan kan hij 'setup.exe' niet vinden. Via het configuratiescherm kan ik het wel uninstallen.
- Ik kan zoveel .dll's verwijderen in de UT3 folder, zonder dat ik errors krijg. Máár, als ik de config bestanden in de UT3 folder (niet die in mijn documenten, maar de defaults) hernoem/verwijder, krijg ik wel een error. Nouja, Windows gaat zeuren dat er een fout is opgetreden en of ik ze aub het rapport wil toesturen.

Ik heb geen idee meer wat te doen. Ik heb het al geprobeerd op het officiele Epic Games forum, maar daar is ook niks. Hopelijk zitten hier wat meer experts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hellup :(

Het lijkt me zo vet om te spelen.
En ik heb maar weer even de illegale versie gedownload, maar die deed het ook niet. Wat me trouwens inmiddels is opgevallen (na heel vaak reïnstallen), is dat UTsetup wel Ageia / Physics (weet even niet meer wat) wil installeren, maar nadat ik m'n taal heb gekozen zie ik daar niet echt iets van terug. Hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

kijk eens in een logfile welke fout er optreed.
lijkt me sterk dat daar niets in staat :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-07 15:41
Heb je dit met alle spellen ?
Of echt alleen met UT3 ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MLM schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:03:
kijk eens in een logfile welke fout er optreed.
lijkt me sterk dat daar niets in staat :)
Logs zijn helemaal Leeg. Worden wel opnieuw aangemaakt, samen met de config folders etc, als ik ze verwijder.

Ik heb dit ook gehad met (de illegale versie van) Rise of the Argonauts. Verder ben ik dit nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een ideetje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-07 15:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

alle shit van UT3 uit je registry mikken :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al na de uninstal met CCleaner het register opgeschoond, maar er bleef inderdaad nog wat achter. Dat heb ik er handmatig allemaal uit gegooid, nog maar een keertje Driversweeper over Ageia heen gegooid en toen weer geinstalleerd.
Ageia wilde nu wel installeren, maar nog steeds doet UT3 het niet. Ageia is wsl dus niet de schuldige, wat erg jammer is, want nu weet ik het al helemáál niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gooi dan alles wat met Unreal Tournament en Unreal Technologies ook in je register weg.
En nee, dat doe je niet met CCleaner, niet met Driversweeper, maar gewoon met regedit.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al het UT heb ik er ook via regedit.exe uitgegooid. Ik zal de unreal technologies ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:07:
Al het UT heb ik er ook via regedit.exe uitgegooid. Ik zal de unreal technologies ook eens proberen.
Daarna trouwens wel UT3 (demo) opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem er eerst afgegooid ;)
Maar helaas hetzelfde als eerst. Een proces met ~16mb geheugengebruik, maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je UT3 gepatched naar meest recente versie? :) Wellicht is het een bekende bug? :)
Met welk OS is dit? Als het Windows Vista of Windows 7 is, zou ik zeggen draai in Windows XP Compatabilty mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik niet gedaan, maar heeft nu ook geen effect gehad. Hij deed het ook al lang geleden zonder patches, dus het zou eigenlijk raar zijn als dat nu het probleem was geweest.

Wat een raar spel is het toch :)

EDIT: Ik draai XP SP3.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2009 20:35 ]

Pagina: 1