[iPod classic 2G] wordt niet door iTunes herkent

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Dag heren en dames van het goede leven,

Eergisteren wilde ik wat liedjes op mijn ipod classic zetten maar ik moest wat eerder weg dan verwacht en aangezien ik geen zin had in een hele treinreis zonder muziek haalde ik de ipod tijdens het syncen uit de computer (stom!).
Het probleem is nu dat itunes mijn ipod niet meer lijkt te herkennen terwijl de ipod zelf via de verkenner wel te bereiken is. Ik heb itunes al opnieuw geinstalleerd, mijn ipod gereset, het hele stappen plan op de site van apple doorgenomen maar niets lijkt te werken. Ik kan mijn ipod nu dus ook niet restoren aangezien dat voor zover ik weet alleen via itunes kan. Heeft iemand ervaring met dit probleem of kan ik het best meteen naar de apple store gaan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Het rare is nu dat wanneer ik de ipod aansluit itunes wel opgestart wordt (dat gebeurde voorheen niet). Jammer genoeg is de ipod zelf nog steeds niet te zien in itunes.

[kleine bump ;)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 13:17
Ik neem aan dat je een windows computer hebt.

Probeer eens je drivers van de ipod te deinstalleren bij computerbeheer-apparaatbeheer (rechtermuisklik op deze computer en dan beheren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
1voud schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:43:
Ik neem aan dat je een windows computer hebt.

Probeer eens je drivers van de ipod te deinstalleren bij computerbeheer-apparaatbeheer (rechtermuisklik op deze computer en dan beheren)
Ook al gedaan. Itunes start nog steeds op wanneer ik de ipod aansluit maar is na het opstarten van itunes nog steeds nergens te vinden. Bedankt voor de tip iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:10
Vroeger zat het iPod-herstelprogramma buiten iTunes (het was een los programmaatje). Ga daar eens naar op zoek; dat bood bij mijn 3G altijd oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Mr.Qips schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:11:
Vroeger zat het iPod-herstelprogramma buiten iTunes (het was een los programmaatje). Ga daar eens naar op zoek; dat bood bij mijn 3G altijd oplossing.
Enig idee nog hoe dat programma heette (en of het op de nieuwe ipod classics werkt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Dat zal niet meer werken. Dat programma is al jaren geleden geïntegreerd in iTunes. Als de vijf stappen niets uithalen, dan zal er niets anders opzitten dan de iPod opsturen naar Apple. Er is immers verder niets wat je zelf kan doen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Dat heb ik vandaag dus ook maar gedaan. Topic kan dicht wat mij betreft
Pagina: 1