Hallo Allemaal
Ik heb net een nieuw systeem aangeschaft.
Dit bestaat uit
CPU AMD Phenom(tm) II X4 940 Processor, 3000 Mhz
Asus m3a79-t deluxe
Corsair XMS2 CM4X2048-6400C4DHX
Sapphire HD 4870 X2 2G GDDR5 PCI-E
Zalman ZM600-HP
SAMSUNG Spinpoint F1 HD753LJ
Scythe Mugen 2 - SCMG-2000
Sony NEC Optiarc AD-7191S-01
Ik had het systeem in een mum van tijd lopen. geen enkel probleem tot dat ik de mee geleverde dvd van 3dmark vantage installeerde. ( effe testen toch ) al goed halverwegen de test !!PLOF!! geen beeld meer niks de hele computer uit.
Ik heb toen eerst de stroom er helemaal af gehad voordat ik de computer weer aan kon krijgen. Het vreemde is dat ik gewoon de computer kan gebruiken. Natuurlijk heb ik ook een ander spel geprobeerd. Total war Empire alles op high - ultra deze hield het een stuk langer voor na vele uren spelen hing deze maar reset zich meteen. Nu heb ik ook warhammer dawn of war 2 geprobeerd deze komt voorbij het intro filmpje. en valt net als bij 3d mark helemaal dood.
Ik snap er helemaal niks van. de temperaturen van mobo processor en videokaart zijn normaal ik heb al meer topics bekeken maar niets gevonden wat in mijn straatje valt.
Ik heb alle onderdelen er uit en in gehad. Heb jammer genoeg geen ander mobo of videokaart om te testen. dus ik hoop dat mischien iemand iets vergelijkbaars heeft mee gemaakt en een oplossing weet.
Alvast bedankt
Ik heb net een nieuw systeem aangeschaft.
Dit bestaat uit
CPU AMD Phenom(tm) II X4 940 Processor, 3000 Mhz
Asus m3a79-t deluxe
Corsair XMS2 CM4X2048-6400C4DHX
Sapphire HD 4870 X2 2G GDDR5 PCI-E
Zalman ZM600-HP
SAMSUNG Spinpoint F1 HD753LJ
Scythe Mugen 2 - SCMG-2000
Sony NEC Optiarc AD-7191S-01
Ik had het systeem in een mum van tijd lopen. geen enkel probleem tot dat ik de mee geleverde dvd van 3dmark vantage installeerde. ( effe testen toch ) al goed halverwegen de test !!PLOF!! geen beeld meer niks de hele computer uit.
Ik snap er helemaal niks van. de temperaturen van mobo processor en videokaart zijn normaal ik heb al meer topics bekeken maar niets gevonden wat in mijn straatje valt.
Ik heb alle onderdelen er uit en in gehad. Heb jammer genoeg geen ander mobo of videokaart om te testen. dus ik hoop dat mischien iemand iets vergelijkbaars heeft mee gemaakt en een oplossing weet.
Alvast bedankt