[iTunes/OSX] Applicaties syncen niet naar iPod Touch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 10:43

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Mijn macbookie is verantwoordelijk voor het syncen van m'n eigen iPhone en iPod Video, voor de iPod Nano van m'n vrouw en jongste dochter, en voor de iPod Touch van m'n oudste dochter. Gaat allemaal prima.

Maarrr.. afgelopen weekend zag ik dat iTunes geen applicaties meer wil syncen naar de iPod Touch. Geen foutmelding; maar alle opties op het tabblad waren niet te selecteren. Video's, foto's, muziek syncen was geen punt, maar dus geen apps. Toch heb ik al eerder apps op dat apparaat gezet. Het enige dat veranderd is is dat de Touch onlangs een keer gecrasht is, maar een simpel uit- en aanzetten verhielp dat.

Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:26

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Zie je de apps nog wel staan vanuit iTunes? Wat misschien kan helpen, is de sync geschiedenis even resetten?
Onder windows (geen toegang tot Mac at this moment ;( ):
iTunes, voorkeuren, de tab apparaten, Sync geschiedenis opnieuw instellen.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
Eventueel al geprobeerd om een applicatie te verwijderen en opnieuw te downloaden via de store? Het kan natuurlijk ook zijn dat de applicatie op je macbook niet 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 15:31

Joran

<3 natalee

Of proberen "aankopen overzetten" een keer te doen?

Send me your gameboys