Fout 1935. Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het assemblyonderdeel {10CD20D2-733E-4174-9D02-2C6C26163DA5}.
Deze melding krijg ik bij opstarten van word.Ik heb een officiele versie inclusief code, dus daar ligt het niet aan.
Microsoft zegt het volgende;
Dit probleem doet zich voor wanneer de installatie van Microsoft .NET Framework op de computer beschadigd is of ontbreekt.
Klik in de lijst Geïnstalleerde programma's op Microsoft .NET Framework 2.0 en klik op Wijzigen/verwijderen.
In de lijst staat deze file niet.
Programma's verwijderen die niet in de Windows lijst staan
Windows Vista:
Ga naar Start - Computer.
Blader naar de map waar het programma staat.
Klik in het menu op Extra - Mapopties.
Ga naar het tabblad Weergave.
Zet in de lijst onder Geavanceerde instellingen een vinkje bij Verborgen mappen en bestanden weergeven..
Staat er een unwise bestand in de map van het programma? Dubbelklik erop en volg de aanwijzingen.
Geen unwise bestand.
Op het moment dat ik Framework opnieuw installeer geeft hij aan dat er al een versie is geinstalleerd.
Wat nu?
Deze melding krijg ik bij opstarten van word.Ik heb een officiele versie inclusief code, dus daar ligt het niet aan.
Microsoft zegt het volgende;
Dit probleem doet zich voor wanneer de installatie van Microsoft .NET Framework op de computer beschadigd is of ontbreekt.
Klik in de lijst Geïnstalleerde programma's op Microsoft .NET Framework 2.0 en klik op Wijzigen/verwijderen.
In de lijst staat deze file niet.
Programma's verwijderen die niet in de Windows lijst staan
Windows Vista:
Ga naar Start - Computer.
Blader naar de map waar het programma staat.
Klik in het menu op Extra - Mapopties.
Ga naar het tabblad Weergave.
Zet in de lijst onder Geavanceerde instellingen een vinkje bij Verborgen mappen en bestanden weergeven..
Staat er een unwise bestand in de map van het programma? Dubbelklik erop en volg de aanwijzingen.
Geen unwise bestand.
Op het moment dat ik Framework opnieuw installeer geeft hij aan dat er al een versie is geinstalleerd.
Wat nu?