Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Palenque
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-12-2021
Hallo,

Ik ben een tevreden gebruiker van de Zen 16 GB. Net terug van vakantie, hoopte ik tijdens de vliegreis een paar film te bekijken.
Ik heb deze gedownload en geconverteerd met super voor de juiste resolutie.Dit gaat prima en de films zijn overgezet naar de creative zen.
Nu loopt na ca 40 minuten de boel vast. Je krijgt eerst herhaaldelijk een soort pauze frame tijdens de film. Daarna loopt de boel vast. moet dan gereset worden.
Dit probleem doet zich zowel op een card als intern geheugen van de zen.
Tevens loopt het geluid niet syncroom.
Wie heeft er tips voor mij of een oplossing

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt dus meerdere films geprobeerd? Wat zijn de exacte specs van die films?

Wat betreft je geluidssyncissues... hou je het aantal fps tussen bronbestand en eindbestand wel gelijk?

• Palenque
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-12-2021
RoD schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:02:
Je hebt dus meerdere films geprobeerd? Wat zijn de exacte specs van die films?

Wat betreft je geluidssyncissues... hou je het aantal fps tussen bronbestand en eindbestand wel gelijk?
Bedankt voor de snelle reactie.
Moet je wel bekennen, dat ik een rookie ben.

spec:
breedte 576
hoogte 320

Bitverwerk snelh 128bps
geluidsindeling MPEG layer-3

framesnelheid 25 frames/sec
gegevenssnelheid 1087bps
grootte van beeldfragment 12 bit
videocompressie XVID

Geen idee hoe je de fps bronbestand kan vinden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met fps van het bronbestand bedoel ik het aantal fps dat de file heeft die je wilt converteren om hem geschikt te maken voor de Zen :)

Probeer trouwens eens een resolutie van 320x240 aan te houden. Dat is de native resolutie van de Zen, en zou er misschien voor kunnen zorgen dat je video's het beter doen.