when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Los van het feit dat newlines wel/niet gewenst zijn lijkt het me ook een beetje over-done om een omschrijving van meerdere paragrafen over een categorie te hebben? In mijn ogen gebruik je die omschrijving om in een paar woorden of een paar zinnen je categorie samen te vatten; niet om complete epistels in te schrijven
[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 30-03-2009 14:04 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Op zich zouden we er wel eens naar kunnen kijken, maar verwacht geen uigebreide ondersteuning van html of rml.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Dat hangt er helemaal vanaf hoe iemand zijn blog wilt gebruiken, nietwaar?RobIII schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:03:
offtopic:
Los van het feit dat newlines wel/niet gewenst zijn lijkt het me ook een beetje over-done om een omschrijving van meerdere paragrafen over een categorie te hebben? In mijn ogen gebruik je die omschrijving om in een paar woorden of een paar zinnen je categorie samen te vatten; niet om complete epistels in te schrijven
Ah, ik hoop dat de devvers er toch ooit eens naar willen kijken. Het lijkt me een mooie kans om een aardige omschrijving te hebben voor die categorie met de PoV van de blogger. Vooral het feit dat het altijd bovenaan de posts behorende tot die categorie komt te staan vind ik een heel mooi voordeel, zoiets kan je niet echt bereiken met 'een gewone blogpost' (afgezien van het feit dat je de updatelijst zou volspammen met al die 'introductieposts').rob_erwt schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:04:
Is niet zozeer een bug als wel een keuze geweest: die omschrijvingen zijn vooral bedoelt om een korte omschrijving van die categorie te geven, niet om een heel verhaal in te zetten. Die tekst wordt dan ook redelijk zonder nadenken (en behoudt van opmaak) in de database gegooid.
Op zich zouden we er wel eens naar kunnen kijken, maar verwacht geen uigebreide ondersteuning van html of rml.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Dit topic is gesloten.
![]()