Behalve dat deze zin niet lekker loopt heeft (zover ik weet) FX composer niets te maken met Mentall Mill ook kan ik op de website niets vinden over een of andere samenwerking whatsoever met mental mill: http://developer.nvidia.com/object/fx_composer_home.htmlBlue Castle maakt daarvoor gebruik van het Mental Mill-programma van nVidia FX Composer 2.0
edit: na nog wat lezen zie ik dat in FX composer een plug-in zit om visueel de shader aan te passen. Dit is echter een van de 100 "+"-jes bij de feature list op de boven genoemde webpagina, en niet zo relevant als het artikel doet blijken
Verder is het sowieso nogal raar dat FX composer wordt genoemd, aangezien FX composer niets meer is dan een mini-IDE om shaders in te schrijven en debuggen, en absoluut geen techniek op zich zelf.
(Verder is dit allemaal niet nieuw, want om uberhaupt een texture op een 3D model te krijgen heb je shaders nodig, en een variabele daar in voor de kleur is al ontzettend oud, maar goed dat is misschien niet relevant)
[ Voor 13% gewijzigd door roy-t op 30-03-2009 11:20 ]