Toon posts:

Keyboard driver PB werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een PackardBell MX37-V-055 met Vista Home Basic. Ik heb een herinstallatie van Vista gedaan (ook Home Basic), en alle drivers geinstalleerd die op bovenstaande link staan.

Nu doen de FN-toetsen het niet goed. De toetsen van de schermverlichting doen het wel, maar geluid e.d. niet.
Er verschijnt ook geen blauw vakje met daarin een icoontje van de toets.

Ook onthoudt het niet dat de WI-FI aan moet na het (opnieuw)opstarten, dit moet ik nu steeds manueel activeren op het knopje te drukken.

Heeft iemand de zelfde problemen gehad, en kan iemand mij wellicht helpen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Check gewoon even alle drivers. Vaak is er extra software voor nodig die wel te downloaden moet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat een keyboard driver op de PB site(zie link hierboven), en die heb ik ook geïnstalleerd, maar zonder resultaat.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb ook een Packard Bell laptop(MX51 geloof ik), en af en toe kunnen ze wel drama zijn...

Probeer eens met een programma als Driver Genuis of Driver Wizard uit te zoeken welke drivers je laptop ècht nodig heeft.

Overigens weet ik niet of deze programma's ook onder Vista werken(die heb ik direct eraf gegooid en XP erop gezet).

Offtopic:
Is het normaal dat je een nieuwe laptop koopt uit de winkel met Vista voorgeinstalleerd maar er is geen enkele driver geinstalleerd? Dit is namelijk een kennis van me overkomen, geluid was niet geinstalleerd, vga, wifi, cardreader etc etc. Ik vind dat toch wel belachelijk(Acer laptop van Scheer&Foppen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Driver Genius geprobeerd, maar die vindt enkel andere "verlopen" drivers. Het grootste probleem is dat de Wi-Fi constant aangezet moet worden. En dat vindt het programma niet.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje

Weet geen enkele tweaker een manier om Wi-Fi tijdens het opstarten de activeren?

Verwijderd

Blijkbaar niet, schrijf je toch een mooie macro voor :)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik denk dat je bij je linkje onder "instructie => besturing" de sneltoetsen software nog moet installeren.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me niet, want er staat geen downloadlink, behalve die ik al geïnstalleerd heb.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-01 16:55

DaRoot

Some say...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al gedownload en geinstalleerd, geen resultaat.
Pagina: 1