Toon posts:

Nieuwe Macbook Mini, concept of hoax?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://newpulse.nl/blog/wp-content/uploads/2009/03/custom_1238361479213_attachment_1_-1_01jpg-300x273.jpg
In een Russisch magazine wordt deze nieuwe 10.4″ laptop van Apple aangekondigd. Of het daadwerkelijk een product van Apple is is twijfelachtig. Wel vaker zijn, onder het kader van wishful thinking, door Apple-fans nieuwe producten ontworpen die nauwelijks van echt te onderscheiden zijn.
Specificaties:
• 10.4″ WXGA display.
• 1280 x 768 pixel with LED backlighting.
• NVIDIA MCP79
• Intel Atom Z740 1.83GHz with 1MB L2 cache.
• 2GB DDR3-800.
• NVIDIA GeForce 9400M
• 64GB Solid State Drive.
• Bluetooth 2.1 + EDR, Wi-Fi 802.11a/b/g/n
• 1 x USB 2.0
• 1 x Mini Display Port
• Battery Li-Ion 5100mA
Ik hoop dat het waar is, kan net zo goed een hoax zijn natuurlijk. Lijkt me een mooie machine qua design en specs. Prijs is ook wel wat ik verwacht had van Apple.

Bron

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Wel heel toevallig dat die "bron" jouw eigen "Weblog van New Pulse, bureau voor low budget online & branding concepts. Korte items over marketing, internet en lifestyle" is. Dat beschouwen we hier als spam en dat wordt absoluut niet op prijs gesteld. Daarnaast praten we hier alleen over rumoured producten als daar minimaal een stel onafhankelijke bronnen bij te vinden is, wat hier duidelijk niet het geval is. Deze gaat dus dicht.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.