Flash marquee en dan vaste tekst

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wie kan mij als Flash noob even op weg helpen?
Ik heb volgens deze tutorial een Flash marquee gemaakt. Deze werkt ok.IK heb 'm ook nog een beetje aangepast zodat de tekst uit een database kan worden gehaald.

Maar het probleem waar ik nu mee zit is het volgende. Nadat de tekst een keer heeft gelopen wil ik dat er even vaste tekst wordt getoond en daarna kan de marquee weer gaan lopen.
Maar hoe krijg ik in hemelsnaam die marquee onderbroken en laat ik de vaste tekst zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ione schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:41:

Maar hoe krijg ik in hemelsnaam die marquee onderbroken en laat ik de vaste tekst zien?
Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je al gezocht? Gevonden? En wat werkt(e) aan voorgaande zaken dan niet? En waarom denk je dat het niet werkt(e) zoals je wil?

Kijk even in onze Quickstart; dit is niet de manier om hier een topic te openen ;) Open gerust een nieuw topic, maar zorg dan dat het Kan iemand even...? danwel scriptrequest gehalte wat lager ligt en het niveau van eigen inzet wat hoger ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.