Toon posts:

Cdspeler doet niks na crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AOpen 52x... ik heb gezien dat vele mensen problemen hiermee hebben. Maar de mijne doet niks meer nadat m'n computer gecrashed is tijdens het installeren van MS Office 2000.
Ik zie hem wel in Mijn Computer, maar zie niet welke Cd erin zit. En als ik hem wil openen zegt ie dat de schijf nog niet klaar is.
Wat is het probleem of wat kan de oorzaak zijn?

Groet,

Moizé

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hier een antwoord op?
Kan het misschien aan het kabeltje liggen of de drivers of het moederbord?
Please help... want dit is KL:(TE

Verwijderd

Klopt toch dat ie niet klaar is, installatie was toch afgebroken ? ;)
Driver opnieuw installeren kan altijd wel helpen, kijk ook eens of tie wel onder DOS beschikbaar is... wat hebbie voor OS trouwens ?? Meer info is wel handig denk ik.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:37

Xtremelead

powered by E-MU

probeer eens met een floppy op te starten (met fdisk erop).
draai dan fdisk /mbr

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Verwijderd

JA EN :?

Verwijderd

Die aopen52x is echt niks waard ik had er ook een die is nu dus kapot hij maakte een geluid alsof de lens de cd raakte. Mijn oom zijn aopen precies hetzelfde van mijn neef precies hetzelfde. Geen kwaliteit dus

Verwijderd

Topicstarter
Sorry molletje... ;)
Wat bedoel je met: installatie is nog niet klaar? Mijn drive deed het gewoon goed (heb er zelfs Windows mee geinstalleerd en alle andere dingen), maar TIJDENS het installeren van MS Office 2K liep ie deed ie ineens een reboot... toen installatie afgemaakt met de andere drive, want hij pakte ineens m'n drive niet meer :'( Dus nu vraag ik me af wat het probleem kan zijn... snappez vouz?
Meer informatie: Abit KT7 moederbord, AMD 800 Mhz, 128 MB RAM, Viper V770 (TNT2), HP 8200i burner, AOpen 52x speler (WELKE HET DUS NIET MEER DOET! |:()

edit:

Uhm... mij OS is Win98 (eerste editie) NL en onder DOS doet ie het ook niet... mmmm... misschien wel als ik hem alleen onder DOS opstart... ben ik helemaal vergeten te kijken... domme }:O die ik ook ben... zal ff kijken en dan weer posten...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hij deed ook niks in DOS |:(
DAMN.... wat is dit frustrerend!
Nou, ik maak hem morgen wel ff open en kijk of alle kabeltjes goed zitten...
Maar ik ben bang dat het ligt aan het feit dat alle AOpen 52x iets mankeert :r
KL:(TEZL:(:(I!

edit:

Xtremelead: wat doet dat, als je FDisk /mbr doet?
Pagina: 1