Hallo, ik wil mijn pc aansluiten aan me tv. Ik heb al heel wat sites doorzocht hoe het moet maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoopte dat iemand hier mij een korte advies zou kunnen geven wat ik het beste kan doen. Afstand tussen pc en tv is ongeveer 3/4 meter, dus het liefst met zo min mogelijk kabels
Mijn pc heeft de volgende aansluitingen:
S-video met TV OUT (4 pinnen)
Line in
S-video met eronder geschreven 'Video IN' (4 pinnen)
Composite met eronder geschreven 'Video IN'
Mijn tv heeft de volgende aansluitingen:
2 scartaansluitingen
en de ingangen op het plaatje hieronder

Verder gebruik ik de NVIDIA GeForce 6600
Zelf dacht ik eraan om een scartaansluiting te gebruiken(die volgens mij geluid ook meeneemt) maar ik kon ik niet goed voorstellen wat er bedoeld werd met deze zin op weethet.nl: Het nadeel van SCART is wel dat je een aparte kabel nodig hebt om de PC aan te sluiten. Hierbij moet Composiet Video (uit een gele tulp stekker of een zwarte S-Video stekker) aangesloten worden op de juiste pinnen van de SCART kabel
Mijn pc heeft de volgende aansluitingen:
S-video met TV OUT (4 pinnen)
Line in
S-video met eronder geschreven 'Video IN' (4 pinnen)
Composite met eronder geschreven 'Video IN'
Mijn tv heeft de volgende aansluitingen:
2 scartaansluitingen
en de ingangen op het plaatje hieronder

Verder gebruik ik de NVIDIA GeForce 6600
Zelf dacht ik eraan om een scartaansluiting te gebruiken(die volgens mij geluid ook meeneemt) maar ik kon ik niet goed voorstellen wat er bedoeld werd met deze zin op weethet.nl: Het nadeel van SCART is wel dat je een aparte kabel nodig hebt om de PC aan te sluiten. Hierbij moet Composiet Video (uit een gele tulp stekker of een zwarte S-Video stekker) aangesloten worden op de juiste pinnen van de SCART kabel
[ Voor 22% gewijzigd door GangsterV op 29-03-2009 22:42 ]