Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alle .nl domeinen ergens op te vragen?

Pagina: 1
Acties:

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57
Ik zou graag een lijst hebben met alle domeinen die in nederland zijn geregistreerd..

Op SIDN staat dat het niet mogelijk is:
Is het mogelijk een lijst te ontvangen van alle geregistreerde .nl-domeinnamen?
Nee, het is niet mogelijk om van SIDN een lijst te ontvangen van alle geregistreerde .nl-domeinnamen. Onze database staat, mede om privacyredenen, niet open voor alle gebruik. De enige wijze waarop een ieder gebruik kan maken van de gegevens in onze database, is via de openbare (Who)is-functie op onze website
[..]
Maar.. ik heb net een domein geregistreerd die ik niet heb aangemeld bij Google, en hij heeft geen backwardlinks.
Toch heeft Google hem geindexeerd, dus ik heb het vermoeden dat zij wel bij die lijst kunnen..

Zou er toch een mogelijkheid zijn?

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:56
pim schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:26:
Maar.. ik heb net een domein geregistreerd die ik niet heb aangemeld bij Google, en hij heeft geen backwardlinks.
Toch heeft Google hem geindexeerd, dus ik heb het vermoeden dat zij wel bij die lijst kunnen..

Zou er toch een mogelijkheid zijn?
Zodra jij van je verse domain naar een site gaat met bijv. Adsense of Analytics heeft Google de url meteen te pakken, ik neem aan dat dat reden #1 zal zijn dat Google vrij snel aan nieuwe domeinnamen komt qua indexeren.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57
ja, maar de site heeft ook geen links.. en de referer wordt als het goed is alleen meegestuurd als je op een link hebt geklikt..
Of misschien doen ze van die "reverse dns"? checks op bestaande ipadressen die ze al hebben..

Zo kun je trouwens een hoop .nl domeinen zien..
http://www.google.com/sea...e:.nl&btnG=Google+Search&

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 08:02
3320855 domeinnamen, daar gaan ze echt geen lijst van maken.

Google indexeert alles wat het tegenkomt.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:49
sommige mensen hebben ook een google bar in hun browser, kan me voorstellen dat daar ook bepaalde urls binnen komen

Freelance Drupal Developer