Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een netwerkadapter maar hij word de laatste tijd heel erg heet. Wanneer de adapter zo heet word gaat het internet er ook steeds op en af en moet ik de stick voor een paar minuten laten afkoelen! Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
merk stick? zit hij achter in de pc waar verder geen verse lucht bij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Lijkt me dat je de oorzaak van het probleem zelf al hebt gevonden... Geen idee waarom zo'n ding té heet word. Maar mijn ervaring is dat ze een aardige temp kunnen krijgen. Als hij dan de boom ingaat lijkt me dit een gevalletje defect/garantie.
Wat voor merk/type is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb ik ook gehad met een oude digiconnect... op een gegeven moment is hij te heet geworden en kon hij niet langer dan 20 seconden een actieve verbinding in stand houden.

Je kunt evt. de behuizing van zo`n ding afhalen... het zijn echt hele simpele prints zonder enige koeling.

Evt. kun je softwarematig de sterkte van de zender wat lager instellen. Zit je in dezelfde ruimte als het accespoint, dan heb je niet meer dan 10-25% van zo`n stickie nodig :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Sitecom WL-168

Mijn balkjes staan ongeveer op de helft dus ik denk niet dat de ontvangst verlagen zin heeft anders zit ik niet meer binnen bereik!