[Fallout 3 PC] Kan Fallout 3 niet herinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsblok
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10-2024
Nadat ik handmatig de 1.4 patch van Fallout 3 had geïnstalleerd, kon ik niet meer met de game gebruik maken van Windows Live. In verschillende forums werd gemeld dat de beste oplossing was het herinstalleren van de game.

Nu heb ik Fallout gedeïnstalleerd, en probeer nu de game te herinstalleren. Maar waneer de progressie-bar in zicht is stopt de installatie al vrij snel. Op de 'Cancel'-knop klikken werkt niet, ik kan de wizzard allen stoppen met de taskmanager. Ik gebruik Windows Vista Business.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Games for Windows live gedeïnstalleerd --> Installatie komt ietsje verder
- Installatiebestanden gecopieerd van DVD naar HD en dan geprobeerd --> geen effect

Andere games installeren zonder problemen. Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je al eens geprobeerd om Windows Live volledig te deïnstalleren, Fallout 3 te installeren en te patchen en daarna Windows Live opnieuw te installeren?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Welkom bij de club ijsblokje. Je hebt de meeste kans op het officiële forum van FO3.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showforum=36

Maar helaas zal je daar zien dat er hele batterijen mensen zijn die problemen met het spel hebben. Er staan daar ook, misschien wel tientallen, oplossingen op. Maar eigenlijk is het een trial and error, probeer maar wat. De topics staan vol met *mogelijke* oplossingen, maar niks van officiële kant. Het gaf bij mij ook veel problemen zodra ik Vault101 uitkwam, en al van alles geprobeerd, dagen lang. Op een gegeven moment kreeg ik het weer aan de praat zodat ik naar het eerste stadje kon gaan, bij mij was dat geloof ik de water effecten laag of uit zetten. Dat slaat natuurlijk nergens op en de lol is er voorlopig voor mij af. Ik wacht nog wel een half jaar op een patch of zo.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsblok
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10-2024
joshua2 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:12:
Welkom bij de club ijsblokje. Je hebt de meeste kans op het officiële forum van FO3.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showforum=36
Zo! 400+ topics over problemen met de pc-versie. Dat is best veel...
Ik heb tijdens het spelen wel diverse bugs gezien, maar geen enkele was fataal. Maar dat het zó erg was...

Anyway, ik heb het probleem zelf onderzocht en opgelost. Bleek dat de installatie bleef hangen op de installatie van Microsoft Game for Windows Live Redistributable, ondanks ik dus MGWL heb gedeïnstalleerd. Als ik dan tijdens de installatie van Fallout de processen dotnetfx3.exe en vcredist_x86.exe met taskmanager beëindig, gaat de installatie van Fallout door. Ik kan achteraf MGWL handmatig nog installeren.

Opgelost voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Zo! 400+ topics over problemen met de pc-versie. Dat is best veel...
Ik heb tijdens het spelen wel diverse bugs gezien, maar geen enkele was fataal. Maar dat het zó erg was...

Anyway, ik heb het probleem zelf onderzocht en opgelost. Bleek dat de installatie bleef hangen op de installatie van Microsoft Game for Windows Live Redistributable, ondanks ik dus MGWL heb gedeïnstalleerd. Als ik dan tijdens de installatie van Fallout de processen dotnetfx3.exe en vcredist_x86.exe met taskmanager beëindig, gaat de installatie van Fallout door. Ik kan achteraf MGWL handmatig nog installeren.

Opgelost voor mij!

Ja dat is zeker veel, zeker ook als je gaat bekijken hoeveel crash/bugs topics er nog élke dag worden geopend. Dan heeft het spel dus serieuze problemen.
Even een verzoek van mijn kant, zou jij je oplossing op het officieële forum van FO3 misschien kunnen plaatsen? Wie weet hebben daar andere mensen daar dan ook nog wat aan.
In ieder geval goed van je dat 'ie weer draait, want ja graphisch is het top en het is natuurlijk wél FO3 waar we over praten.

hoe maak ik zo'n sig?