Toon posts:

UT: connection failed, failed..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

om de een of andere reden krijg ik telkens 'connection failed' te zien als ik een game in probeer te komen (over het Net). Iemand een idee? Misschien verkeerde nw settings?

Thanx..

Verwijderd

Hmmm welke provider gebruik je? (Het kan zijn dat je provider gamen blockt en dat sucks gewoon....

P.S Je hebt natuurlijk wel de nieuwste updates ge-installed?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Staat je type connectie goed aangegeven ? Dit kan je doen bij het Preferences menu.

Verwijderd

Topicstarter
zit via xs4all, maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Denk dat ik inderdaad maar eens een update-je moet downloaden. Hoop dat die ook werken bij uhh, niet helemaal legale versies zeg maar >:) . (Dat is trouwens niet de reden van de failed connection telkens, werkte voor mijn PC verhuizing nog heel goed... ;( )

Verwijderd

zijn het vaste servers die je bezoekt?

Als ie vol zit krijg je die error namelijk ook wel eens. Verder kan het je UT versie zijn 4.36 is de nieuwste.

Enne zit je achter firewall of netwerk?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Het was verholpen toen ik de nieuwste update eroverheen draaide.

Het probleem bij mij was wellicht het feit dat ik gebruik maak van een gedeelde verbinding of iets dergelijks.

Anyways.... gewoon even de nieuwste update draaien.

Verwijderd

Topicstarter
thanx,

zit thuis niet acher een fw of nw (alhoewel: had net een Ethernet kaartje installed, daarna weer uninstalled omdat m'n pc niet meer afsloot....). Heb de patch gedownload, gelijk ff proberen als ik thuis kom.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Yup, werkt geheid. Dit topic is al meerdere malen voorbij gekomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, thanx!
Pagina: 1