Programma van Adobe kopen als student

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297081

Topicstarter
Als ik een programma van Adobe als student koop (dus met een enorme korting),
blijft de licentie voor het programma dan geldig totdat ik afgestudeerd ben (3jaar lang dus) of blijft de licentie eeuwig geldig?

Alvast bedankt,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Lijkt mij dat die licentie geldig blijft, ook na je studie.
Meestal is er dan toch al een ander pakket.

Volgens mij verkoopt http://www.slim.nl dit soort licenties (als je school daar een overeenkomst mee heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297081

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
De licentie blijf afaik wel eeuwig geldig, maar de voorwaarden aan die licentie ook.

En volgens mij zit er een voorwaarde aan dat het alleen voor studie gebruikt mag worden en niet voor commerciele doeleinden wat het later redelijk nutteloos maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:17
> Lijkt mij dat die licentie geldig blijft, ook na je studie.

Neen, wanneer je bent afgestudeerd verloopt de licentie. Natuurlijk niet in de zin van "ik kan het programma niet meer opstarten", maar wel in de zin van "ik mag het programma officieel niet meer gebruiken". Surfspot.nl e.d. verkopen je software voor een hele nette prijs, maar de eis is dat je studeert of werkt bij een van de aangesloten scholen.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302183

De studenten licentie blijft altijd geldig. Indien je na je studententijd wilt upgraden kan dit naar de normale commerciele versie. Hetis inderdaad zo, dat je tijdens je studententijd deze versie niet voor commerciele doeleinden mag gebruiken.

Er zijn verschillende aanbieders die deze "student Editions" aanbieden, waaronder www.edudirect.nl
daar heb ik al eens een Adobe student edition pakket gekocht. Iedere student kan daar kopen, je school hoeft dus niet aangesloten te zijn.
check it: _/-\o_
Pagina: 1