Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-09 02:23
Ik heb al een tijdje een xbox 360 controller.
En sinds kort wil mijn controller niet verbinden met mijn pc.
Maar wel mijn met mijn xbox.
Als ik wil connecten met mijn pc door op dat kleine knopje op de ontvanger en op de controller te drukken.
Gaat hij is eerst zoeken en als hij dan beide gevonden heeft gaan alle 4 de ledjes continu knipperen
hulp hierbij zal erg fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

encryped schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:19:
Ik heb al een tijdje een xbox 360 controller.
En sinds kort wil mijn controller niet verbinden met mijn pc.
Maar wel mijn met mijn xbox.
Als ik wil connecten met mijn pc door op dat kleine knopje op de ontvanger en op de controller te drukken.
Gaat hij is eerst zoeken en als hij dan beide gevonden heeft gaan alle 4 de ledjes continu knipperen
hulp hierbij zal erg fijn zijn
Ik las net op een forum van tomshardware dat de controller nogal wat 'energie' vraagt. Indien er dus meer apparaten op dezelfde USB bus worden aangesloten zonder een 'self powered' USB hub zal de controller wellicht steeds resetten. Dit kan het knipperen van je controller wellicht veroorzaken.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-09 02:23
Emiel1984 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Ik las net op een forum van tomshardware dat de controller nogal wat 'energie' vraagt. Indien er dus meer apparaten op dezelfde USB bus worden aangesloten zonder een 'self powered' USB hub zal de controller wellicht steeds resetten. Dit kan het knipperen van je controller wellicht veroorzaken.
srry dat was ik vergeten te zegen
Ik heb een wireless controller en hij heeft het altijd al gedaan en nu opeens niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

encryped schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:41:
[...]
srry dat was ik vergeten te zegen
Ik heb een wireless controller en hij heeft het altijd al gedaan en nu opeens niet
Ehhh.. dit is geen extra informatie geven. Ik zie in mijn glazen bol... :p. Er moet echt wat veranderd zijn want anders deed de controller het nog wel. Sluit is de controller aan op een andere USB poort en haal alle overige usb devices van je computer af. Indien je muis of keyboard op usb gebruik dan een USB poort gebruiken die ver van die poorten zit. Oftewel een USB poort met een andere voedings aansluiting.

Geeft windows trouwens geen extra informatie bij het inpluggen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Emiel1984 op 29-03-2009 15:51 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Hier kunnen we echt weinig mee.

Graag volledige specs toevoegen, en aangeven waar je zelf al gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!), wat je zelf geprobeerd hebt aan de hand daarvan en wat toen gebeurde. Geef je dat niet, dan kunnen we niet met je meedenken, dus gaat het topic dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Er is hier op GoT een topic over die ontvangers, dat die intern kapot gaan, heel banaal. Even zoeken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1