Online centveilingen, zit er een addertje onder het gras?

Pagina: 1
Acties:
  • 630 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik was net aan het surfen op het grote web toen ik een reclamebanner van Budson.com, een van de online veilingsites die je internet kan vinden, tegenkwam.
Puur uit nieuwsgierigheid op de banner geklikt om de site eens nader te inspecteren.

Natuurlijk is het best interessant om hieraan mee te doen om op die manier producten tegen een extreem lage prijs te kunnen bemachtigen. Althans dat hoop ik dat dit zo is en dat is dan ook gelijk mijn hoofdvraag in dit topic.

Op de site wordt via een filmpje uitgelegd hoe de site werkt. Je kan dan bieden met steeds 1 cent erbij. Die bieding van 1 cent kost je wel 1,50 euro. Daarbij komt dan het geboden bedrag erbij. Hierbij worden ook nog de verzendkosten tot 50 euro erbij gerekend.

Voorbeeld: Dus stel ik bied 6 keer op een Playstation 3 en ik win hem voor een bedrag van 15 euro. Dan heb ik dus voor 34 euro een playstation 3.

Ik vraag me eigenlijk af of er niet ergens een addertje onder het gras zit. Mocht ik voor zo'n lage prijs iets winnen, dat ik dan niet alsnog een paar weken erna een factuur krijg dat ik alsnog het volledige bedrag mag gaan betalen ofzo. Ik kan hier overigens ook niks van op hun site vinden.

Iemand die dit weleens heeft gedaan en die zijn ervaring wil delen. Of iemand die hier meer over kan vertellen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

In dit topic kan je misschien beter verder:
Centveilingen zoals Budson

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59
Ik sluit me hierbij aan :)