Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zomertijd Win 7 veranderd achtergrond buroblad automagisch

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views

• pentode
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-04 13:56

pentode

illuster en luisterrijk

Topicstarter
Vannacht tijdens het omschakelen in de EU naar zomertijd veranderde de achterkant van het buroblad in Windows 7 built: 7000.0.081212-1400?
De buroblad achtergrond veranderde in een zonnig oranje gelig abstract plaatje. Ben ik de enige die dit opgevallen is, tijdens de nachtdienst? Had dit al eerder willen melden, maar werd net pas wakker.
En geen flauw idee of dit enige nieuwswaarde heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door pentode op 29-03-2009 15:00 ]

De mens leert. De mensheid niet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat je gewoon de default achtergrond slideshow hebt aanstaan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• pentode

pentode

illuster en luisterrijk

Topicstarter
Mogelijk of het is een vroege "easteregg" ;-) Het viel in ieder geval op dat, op het moment dat de zomertijd in ging, in ene de achtergrond veranderde. Ik ga zo is even kijken of het mogelijk te reproduceren is. Win7 is default geïnstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door pentode op 29-03-2009 16:26 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan staat die achtergrondwisselaar aan als je een default install hebt gedaan :)

@ hieronder:

Ben dan zo slim om een TR aan te maken joh :)

[ Voor 28% gewijzigd door alt-92 op 29-03-2009 17:03 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:17

Emiel1984

Made in NL

Mij maakt het niet zoveel uit maar hoort dit eigenlijk niet in het algemene windows 7 ervaringen topic ?

[LTS][MTS][HTS]

• pentode

pentode

illuster en luisterrijk

Topicstarter
Yep, het was de default achtergrondwisselaar ;-(( Dat dat standaard aanstaat? Je wilt toch rust in de tent? En geen geknipper op de achtergrond, of vindt een default user dat wel prettig. Een TR tja, daar schijnen ze nu bij w7 wel op te reageren.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pentode schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:40:
Yep, het was de default achtergrondwisselaar ;-(( Dat dat standaard aanstaat? Je wilt toch rust in de tent? En geen geknipper op de achtergrond, of vindt een default user dat wel prettig. Een TR tja, daar schijnen ze nu bij w7 wel op te reageren.
Geknipper is een groot woord :P
Ik geloof dat-ie om het half uur van plaatje verandert. Lijkt mij toch aardig rustig? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Goed, dit ging dus eigenlijk nergens over :)

En om verder ongenoegen over topictitels enzo te voorkomen houden we er maar verder over op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.