Ik heb nu een 40D met een aantal objectieven waar ik graag me op pad ga in de stad, echter wil ik graag dagelijks een camera mee nemen naar mijn werk omdat je dan juist de dingen tegenkomt die je normaal niet ziet als je foto's gaat maken. Ook wil ik een compact er bij voor de momenten dat ik geen zin heb om met een foto rugtas rond te lopen.
Wat wil ik:
Compact camera manueel instelbaar
RAW
Goede video opnamen (tóch een van de redenen om een compact er bij te hebben)
Ik heb een sterke voorkeur voor de Powershot G10, omdat ik in het verleden een Powershot A80 heb gehad, die ik met veel plezier gebruikt heb, en ik eventuele accessoires van de 40D kan gebruiken op de G10.
Toch zou ik graag willen weten of er evt. betere alternatieven zijn, en of het misschien de G10 tóch de beste keuze is naast mijn 40D.
Wat wil ik:
Compact camera manueel instelbaar
RAW
Goede video opnamen (tóch een van de redenen om een compact er bij te hebben)
Ik heb een sterke voorkeur voor de Powershot G10, omdat ik in het verleden een Powershot A80 heb gehad, die ik met veel plezier gebruikt heb, en ik eventuele accessoires van de 40D kan gebruiken op de G10.
Toch zou ik graag willen weten of er evt. betere alternatieven zijn, en of het misschien de G10 tóch de beste keuze is naast mijn 40D.