Toon posts:

icidu

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo hier met frank,

ik heb ook een probleem met de icidu en met de livebox van orange,als ik alles aansluit krijg ik geen internet op mijn computer,want het de bedoeling dat de ps3 draadloos moet worden maar ik krijg niet eens verbinding met mijn computer ,en ik heb nog een vraag heeft iemand een andere router en een livebox en heeft deze er problemen mee,

gr frank

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 13:32

WeirdEye

Eindbaas

Het is nogal onduidelijk wat er nu mis gaat. Heb zelf meerdere malen een ICIDU router geinstalleerd aan een livebox, dus dat zou moeten kunnen.

Heb je de router met de WAN poort aangesloten aan de livebox?

Wat heb je verder zelf nog geprobeerd?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Oke "de icidu" is dus blijkbaar een merk router volgens google. Maar je topictitel en openingspost zijn niet echt informatief te noemen.

Blijkbaar wil je dus je een router aansluiten achter je livebox (wat in principe al een router is). Het beste kun je dan de tweede router als accespoint instellen. Daarover is een topic met duidelijke uitleg: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point.

Als je andere specifieke dingen wilt weten hebben we toch echt wat meer informatie nodig.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-03 15:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:15:
hallo hier met frank,

ik heb ook een probleem met de icidu en met de livebox van orange,als ik alles aansluit krijg ik geen internet op mijn computer,want het de bedoeling dat de ps3 draadloos moet worden maar ik krijg niet eens verbinding met mijn computer ,en ik heb nog een vraag heeft iemand een andere router en een livebox en heeft deze er problemen mee,

gr frank
Hoi Frank, welkom op GoT.

Ik stel voor dat je eerst de NT Beleid en de De werking van de forumsoftware in het kort eens stevig doorneemt, want we missen nog al het e.e.a in je startpost :)

Vermeld na het lezen van bovenstaande topics in duidelijke taal, wat je precies probeert te doen, wat er niet werkt, en wat je instellingen zijn. Vermeld ook wat je al geprobeerd hebt, en waarom dat niet het gewenste resultaat opleverde.

Suc6 :)

Dit topic is gesloten.