Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat zijn dit voor bestanden?

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Wilde net een cd branden met nero, en zag toen wat jpg files op mijn G:\ schijf staan die ik niet kende. Ook kon ik de files onder verkenner niet zien, en waren ze alleen zichtbaar in nero. Nadat ik bij "map opties" beveiligde systeem bestande verbergen , had uitgezet, werden ze wel zichtbaar. Het gaat om de volgende files :

Folder.jpg
AlbumArtSmall.jpg
AlbumArt_{A528C8FB-5E5F-4B8C-9EC4-80D121F137F5}_Large.jpg
AlbumArt_{A528C8FB-5E5F-4B8C-9EC4-80D121F137F5}_Small.jpg

Als ik deze open krijg ik bij elke keer dit plaatje te zien : http://img14.imageshack.us/img14/9541/folderbvm.jpg . Is dat vertrouwd?

Ik heb wel iets gelezen dat folder.jpg iet met mp3 of media speler heeft te maken, maar wat doen al die andere. Ook dat "remote control" op het plaatje staat me niet zo aan......

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is gewoon iets dat de Windows Media Player doet. Die kun je instellen dat hij automatisch naar albumcovers gaat zoeken bij je muziek. Doorgaans staan deze standaard op verborgen, niets om je zorgen om te maken.

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:53
Het zijn albumart bestanden welke automatisch opgehaald worden door Windows Media Player op basis van de tags van het muziekbestand.

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Oke , dus ik mag ze ook rustig verwijderen? Ook al gaat hij zeuren dat het systeem bestanden zijn?

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:53
Je kan ze gerust verwijderen, alleen komen ze weer terug zodra je dat bestand weer afspeelt in WMP.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit is eerder iets voor Windows Clients, ik ga je topic dan ook verplaatsen. Noem je wel nog even op wat voor OS je hebt? Dat hoort namelijk in de topictitel te staan. :)

Signature

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik vraag me toch echt af hoe je het voor elkaar kan krijgen na al die tijd nog een topic te openen zonder zelf eens wat na te kijken van te voren.

Dit is een vraag die je zelfs met minimale inzet prima kan beantwoorden (Google, GoT search). Wil je zometeen even je mailbox controleren?

Dit topic gaat dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 29-03-2009 13:54 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.