Toon posts:

128 V.S 256 SDram!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
128 V.S 256 SDram!! Merk je het verschil?

Verwijderd

Hier zijn al wel veel onderwerpen over geweest.

Maar of je echt veel verschil merkt is voornamelijk afhankelijk van je OS en verder of je veel zware grafische applicaties draait of niet.

Wat het OS betreft, ik heb zowel met Win98 als met W2K met 256Mb en 128 Mb gewerkt, bij Win98 merk je het verschil niet zo, bij W2K wel degelijk.

Verwijderd

ga andere mensen pesten rijdt een ferari harder dan een fiat panda DAAAAAAAAAAAAAAAG

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Op dinsdag 27 februari 2001 11:46 schreef SuCks het volgende:
ga andere mensen pesten rijdt een ferari harder dan een fiat panda DAAAAAAAAAAAAAAAG
Zeg meneer sucks, als je geen zinnige reply kan bedenken zeg dan gewoon niets.

Ik sluit me aan bij de 1e reply met 1 nuance, als je flink aan het multitasken ben in 98 merk je het verschil wel degelijk.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En met spellen onder win98 merk je het ook, Project IGI bv. loopt veel beter sinds ik 256mb heb

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
Het verschil is best goed merkbaar vind ik en zeker die fl 125,- waard. Ik ging van 256 naar 128 (2e pc had nog wat nodig) en dat was vet te merken, en ik draai nu geeneens een game en zie mijn usage meter op 259MB staan :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik draai zelf ook win2000 heb pas ook 256 mb inplaats van 128 vind echt geen superverschilen

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 11:46 schreef SuCks het volgende:
Dat ligt er maar net aan, net als bij de hoeveelheid RAM. Als je alleen maar wat internet enzo en wat simplepe spelletjes heb je aan 128 genoeg. Net zo als je binnen de bouwde kom 50 per uur mag, dan maakt het bijna geen reet uit of ju een ferrari of een panda onder je kont hebt.
Pagina: 1