Toon posts:

Flash codes , sitepal character intergreren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een aantal jaar geleden heb ik een drakenhoofdje laten maken die extra informatie zou moeten geven aan bezoekers van mijn website..

Maar toen ik ging proberen dit ff te doen liep al snel vast. Ik heb het bedrijf die voor mij die custom made drakenkop maakte ook gevraagd deze in mijn site te integreren maar dat hebben ze niet in het contract gezet en ik zit nu al een hele lange tijd met een drakenkop waar ik neits mee kan maar wil het graag toch voor elkaar krijgen.

Ik heb voor de derde keer een projectje in het leven geroepen op een andere website speciaal gemaakt voor programmeurs en software kopers.

Dit helaas zonder succes maar wel met hoge bieders 150 - 900 $

En dan weet ik niet eens of ze er verstand van hebben.

Ik zou het misschien ook wel zelf willen proberen maar ben helemaal niet thuis in flash ...

Kan iemand mij vertellen wat ik nou het best kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:35
$ 150,- tot $ 900,- is niets voor een drakenhoofdje, zeker als hij nog nooit gebruikt is! Ik denk dus dat ze er geen verstand van hebben. (Lees: ze weten waarschijnlijk niet dat een draak na z'n 5e verjaardag vuur gaat spuwen en twee varkenskarkassen per dag eet.....) 8)7

Even serieus: waar gaat dit over? Je zal toch echt even met een voorbeeldlink o.i.d. moeten komen, dit gaat niemand snappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, sorry ....

<snip linkje weg>

[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 29-03-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de turotal al geprobeerd maar het lukt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 22:33:
ok, sorry ....

http://www.rentacoder.com/...<snip>...937
Zo; lekker makkelijk :Y)
Als je nou nog even de moeite neemt om het hier gewoon in oerhollands uit te leggen dan zien we ook dat je een beetje moeite wil doen in plaats van lekker makkelijk een linkje plakken. We zijn hier een Nederlands forum en verwachten dat je zélf ook een beetje inzet toont en pleegt. En dat zie ik dus niet terug hier in dit topic.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:59:
ik heb de turotal al geprobeerd maar het lukt me niet
8)7 Ooooh! Heb je ook op dat ene knopje geklikt dan? Tja, en als dat niet werkt moet je even in de config die ene waarde aanpassen en dan op dat andere knopje klikken... :X

Dus: WAT lukt er niet, waarom niet, welke foutmelding (if any) krijg je etc. etc. etc. We gaan hier niet je handje vast houden.

Kijk anders even in onze Quickstart en Algemeen beleid; dan weet je meteen hoe we hier wél graag topics en replies zien ;)

[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 29-03-2009 00:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En omdat het om flash gaat en met SEA zelf weinig te maken heeft een klein schopje richting Webdesign, Markup & Clientside Scripting

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1