Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Behuizing...

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe behuizing voor m'n zelfgemaakt mediacenter... De kast die ik nu heb is me
te groot en maakt me te veel lawaai (voeding fan). Ik heb in de huidige kast een ATX moederbord van het type
DG965RY en wil deze graag inbouwen in een super kleine en stille kast inbouwen.. Heeft iemand tips of adviezen? Ik kan wel een kast bestellen maar waar moet ik op letten want m'n moederbord past natuurlijk
niet zomaar in elke kast...

Groeten..

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48

SA007

Moderator Tweaking
Een ATX moederbord zou in alle ATX kasten moeten passen. Das het hele punt van een standaard.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Zolang je maar geen matx, micro-atx of itx kast koopt past het prima.
Zorg dus dat er ATX (of EATX, dan past ATX ook) in past.

Verwijderd

Gaat niet werken, er is geen enkele kleine kast waar een (full) ATX bord in past.

Geef anders eens aan wat jij acceptabel vind qua grootte.

Verwijderd

Topicstarter
Formaat DVD is aceptabel... eventueel in nieuw (goedkoop en goed) moederbord mag ook...

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Formaat DVD, een behuizing in een moederbord?
Is het niet een beetje vroeg om al aan de alcohol te zijn? :+

Ik zou zeggen: zoek een mooie behuizing uit en dan een mainboard wat daarbij past.

[ Voor 27% gewijzigd door Dysmael op 29-03-2009 17:33 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in de PW: http://tweakers.net/pricewatch/cat/61
Je kunt hier een selectie maken op de formfactor van je moederbord. Als je weet welke kasten voldoen aan de eis dat je moederbord erin moet passen dan komt het aan op smaak en budget. Dus welke je moet kopen is iets wat je dan prima zelf uit kan zoeken, dus gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.