Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arens
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:33
Hoi

Ik heb een vraag nu heb ik in al die startposts van die sony-ericcson topics gelezen dat je kan internetten op je mobiel. Nu is mijn vraag waar kan ik de Sony Ericcson Divice Explorer vinden. Als ik namelijk in al die topics de link volg dan kom ik op een site waar ik een code moet invoeren. Als ik dit doe dan krijg ik vervolgens een witte pagina te zien en krijg ik dus niet het programma.

Kan iemand mij zeggen waar ik dit programma ergens anders kan vinden. Ja ik heb google al gebruikt maar ik kan het niet vinden.

Vriendelijke Groet

Y. Arens

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Waarom post je dan niet in die topics, daar zitten waarschijnlijk juist de mensen met ervaring hierover.

• oostr048
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 23:04
Weet iemand of je provider het kan zien als je met je laptop via je telefoon internet?
vooral omdat het "niet" mag (uitz t-mobile)
mn telefoon is dan een router... (htc touch pro)

• Arens
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:33
Ja dat kan ook srry ik ben nog maar net hier

[ Voor 25% gewijzigd door Arens op 28-03-2009 19:32 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een simpele google search geeft je het antwoord + downloadlink. Let er dan wel even op dat je het goed spelt. Het is namelijk niet "divice". maar "device" ;) Aangezien je dit makkelijk zelf hebt kunnen zoeken, en GoT er niet is om voor jou op zoek te gaan, doe ik dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.